آوای فاخته

روزی ظهور میکنی و می رسد بهار

آوای فاخته

روزی ظهور میکنی و می رسد بهار

آوای فاخته

دلم میخواهد هفت شهر عشق عطار را بگردم و
به گفته مولانا: آنچه یافت می نشود، آنم آرزوست
و اینجا را نقش میزنم برای فرزندانم
محمد حسین ۸۷/۱/۱۸
نورا ۹۱/۴/۱۴
علی ۹۵/۶/۲۹

بایگانی
آخرین مطالب

تشنگی

پنجشنبه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۰، ۱۲:۵۷ ب.ظ

این روزها که تشنه میشوم عجیب دلم در بین الحرمینتان پرسه میزند

آنقدر پرسه میزند که به فرات میرسد

یاد دستها و بازوان و مشکی آب که هیچ وقت به مقصد نرسید

و رودی که از مصیبتتان  گل به سر گرفت  و هنوزکه هنوز است گل آلود است و هیچ تشنه ای را سیراب نمیکند

 

رمضان 1390

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۰/۰۵/۱۳
  • ۲۳۹ نمایش

حرف دل

نظرات (۶)

  • ریحانه صادقی
  • راست میگگی فروغ جان .آب فرات دیگه گل آلوده و هیچ تشنه ای رو سیراب نمی کنه.من فکر می کردم به خاطر کثیفی خود مردم کربلاست ولی حالا یقین دارم به خاطر رفتار مردم کربلاست
    سلام بر شمااز اینکه لطف کردید و مطالب ما رو مطالعه کردید ممنونم. و از آشنایی با یک مادر ایرانگرد خوش ذوق خیلی خوشحالم.ماه رمضان پرباری داشته باشید.یاعلی.ع.
    نماز و روزه هات قبولماه رمضان هم مبارکت گلمحسین کوچولو چطوره؟روزه کله گنجیشکی می گیرهنازیببوسش
    پاسخ:
    سلام...طاعات شما هم قبول...نه بابا روزه کله گنجشکی کجا بود کوچیکه هنوز
    یه بنده خدایی تو تلوزیون می گفت بهترین اس ام اسی که بدستم رسیده اینه :تو همه ماهها اب که می خوری یاد امام حسین (ع) بیافت و توماه رمضون آب که نمی خوری یاد حضرت ابولفضل !خیلی زیبا بود...
  • فاطمه مامان محمدحسین
  • کاملا موافقم .ولی خب این عمل کردنه خیلی سخته .
  • فاطمه مامان محمدحسین
  • هههه من نظرم رو میخواستم برای پست بالا یی ارسال کنم برای این پست ارسال کردم !
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی