آوای فاخته

روزی ظهور میکنی و می رسد بهار

آوای فاخته

روزی ظهور میکنی و می رسد بهار

آوای فاخته

دلم میخواهد هفت شهر عشق عطار را بگردم و
به گفته مولانا: آنچه یافت می نشود، آنم آرزوست
و اینجا را نقش میزنم برای فرزندانم
محمد حسین ۸۷/۱/۱۸
نورا ۹۱/۴/۱۴
علی ۹۵/۶/۲۹

بایگانی
آخرین مطالب

لذت سایه تو

سه شنبه, ۵ مهر ۱۳۹۰، ۰۱:۵۲ ب.ظ

صدایی بی مهابا مرا میترساند میدوی و به من میگویی عزیزم نگران نباش رعد و برق بود رعد و برق که ترس نداره

در آغوشت میشکشم از خیابان و از میان انبوه ماشینها  میگذرم ، با احتیاط که عبور میکنم دستانت را بر گردنم حلقه میکنی و بر صورتم بوسه میزنی و میگویی: من مراقب شما هست که تصادف نکنی.

وقتی که همه چیز بر وفق مراد است و هر دو به دل هم راه میرویم میگویی: من از داشتن شما خوشحالم نمیخوام هیچ وقت از من دور بشی و میخوام همیشه داشته باشمت به هیچ کس نمیدمت ...

عجب لذتی دارد سایه تو این روزها محمد حسین

اما...اما امان از وقتی که کاسه کوزه هایمان بهم بریزد، میگویی: دیگه شما رو نمیخوام اصلا الان میام بشکنمت که بشکنی  شما دیگه مامان من نباش الان میرم اون دورها که گم بشم و پیدام نکنی و...

محمد حسین سایه تو خواه پناهم باشد و خواه بر دلم پرده افکند لذت خودش را دارد جگر گوشه من

 

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۰/۰۷/۰۵
  • ۴۳۱ نمایش

مادرانه

محمدحسین

نظرات (۸)

اما از دست بچه ها
  • بهار مامان امیر
  • سلام..خدا حفظش کنه..همه بچه ها اینطوری هستن..امیر هم گاهی که با هم دعوامون میشه حرفهایی میزنه که از تعجب دهنم باز میمونه.. اما همین دعوا و حرفهاشون هم لذت خودش و داره..
  • مامان جون
  • وای که چقدر شیرینن این کوچولوها حتی سختی های بزرگ کردنشون هم شیرینه!
    چه اون بشکن بشکنه بامزه است ها !!!
    چه اون بشکن بشکنه بامزه است ها !!!
  • مامان محمدین
  • یه چیزی بگم؟! برای من خیلی گرون تموم میشه انگار...... اینکه بگن دیگه تو رو نمیخوایم.شما خیلی راحت کنار اومدی. خوش به حالت.الان که محمد هادی دست من رو رها میکنه و میره دست هر کسی غیر از من رو میگیره غصه ام میشه. فکر میکنم من رو دوست نداره.یعنی منم مثل شما بزرگ میشم؟!
    پاسخ:
    اوه...بزار یه خورده بزرگ شن ازین حرفا زیاد میزنن اما بستگی به رفتارهای ما هم داره این کلا تو ذات بچه هاست که اگه به دلشون رفتار نکنی حرفهای نامربوط میزنن...عادت میکنی مامان محمدین :)
    مادر بودن یعنی همین ...
    خدا براتون حفظش کنه و همیشه سایه شما و آقا محمود بالا سرش باشه
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی