آوای فاخته

روزی ظهور میکنی و می رسد بهار

آوای فاخته

روزی ظهور میکنی و می رسد بهار

آوای فاخته

دلم میخواهد هفت شهر عشق عطار را بگردم و
به گفته مولانا: آنچه یافت می نشود، آنم آرزوست
و اینجا را نقش میزنم برای فرزندانم
محمد حسین ۸۷/۱/۱۸
نورا ۹۱/۴/۱۴
علی ۹۵/۶/۲۹

بایگانی
آخرین مطالب

مهربان

سه شنبه, ۱۲ مهر ۱۳۹۰، ۰۷:۰۵ ق.ظ

رئوف که باشی، شعاع مهربانیت گسترده میشود

یکتایی که منبع لایزال نور است و در طوافش ستاره هایی که هیچگاه خاموش نمیشوند

و شما یکی ازآن ستاره هایی هستی که شعاع نورانیت و مهربانی ات اهل زمین و آسمان را متحیر کرده است

آنقدر به مدار رافت خداوند نزدیکی که رئوف شده ای

ودل سرگشته من این روزها دنبال مهربانی است که بی هیچ چشم داشتی محبت کند

مثل یک غزال گریز پا تشنه مهربانی ام...رئوفم کن

پ. ن: هرچقدر هم که به زیارتش بروم باز دلتنگش میشوم

دلتنگ اذن ورودهای اشکبار...دلتنگ مناجات های سحر حرمش..دلتنگ واگویه های بلند بلند در کنار ضریحش که در انبوه ناله ها گم میشود

محمدحسین هم دلتنگ میشود دلتنگ لیز خوردن روی سنگ فرش های حرمش...دلتنگ سوارشدن بر ماشینهای برقی مخصوص حمل سالمندان..دلتنگ دست زدن به ضریحش که چندین بارقسمت محمدحسین شده ، اما قسمت من نشده....

 

 

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۰/۰۷/۱۲
  • ۴۶۲ نمایش

حکایت زندگی

نظرات (۹)

اللهم ارزقنا زیارتهم فی الدنیا و شفاعتهم فی الاخره
پاسخ:
آمین
  • مامان محمدین
  • اللهم الرزقنا زیاره قبر الحسین و زیاره قبر الرضا علیهم السلام.....که بسی دلتنگم خدا.......و این را به عربی بلد نیستم بگویم. تو زبان دل من را خوب می فهمی. حتی اگر به لب جاری نشود.
    پاسخ:
    آمین
    خوش به سعادتتون... من هم دارم لحظه شماری می کنم
    دل من تنگه میدونی / کشکی قابلم بدونی ایشالا زود زود بروید زیارت.
    پاسخ:
    انشالا
    سلام فاخته ی عزیززیارت هات قبولهمان لحظه ای که دلی به یاد رضا (ع) بلرزه و اشکی گوشه ی چشمی پر بشه اون دل زائر حرمش بوده. انشالله نام ما رو هم جزو دوستداران شون ثبت کنند.یاعلی.ع.
    پاسخ:
    انشالا
  • منتظر (نگین هستی)
  • محبوب رضاست هرکه دل ریش تر است از کعبه صفای این حرم بیشتر استاینجاست طبیبی که ندارد نوبت هر دل که شکسته تر بود پیش تر استمیلاد با سعادت عالم آل محمد (صلی الله علیه و آله)، امام رئوف ، امام رضا علیه السلام خجسته و مبارک باد.التماس دعااللهم عجل لولیک الفرج
    سلام زیارت قبول چهره ی نورانی داره آقا محمد حسین...خیلی به دلم نشست نمی دونم چرا...
    بسم رب الحسین(ع)4روز دیگر می شود چهل روز مانده به محرم...وچه زیبا می شود که در این چهل روز با خواندن چهل زیارت عاشورا (هر روز یک زیارت عاشورا) به استقبال محرم برویم به امید اینکه محرم را خوب درک کنیم و ارباب بی کفن کربلای همگیمان را امضا کنند...انشاالله*****************************تاریخ شروع طرح:سه شنبه 90/7/26تاریخ پایان طرح:شنبه90/9/5شب اول محرم*****************************درصورتی که تمایل دارید در این طرح شرکت نمایید لطفا اطلاع دهید. در صورت امکان در فضای مجازی و غیر مجازی در اطلاع رسانی این طرح حقیر را یاری کنید.یاعلی مدد
    دلم پر می کشه برا زیارتشدعا کن دوباره قسمتمون بشه
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی