آوای فاخته

روزی ظهور میکنی و می رسد بهار

آوای فاخته

روزی ظهور میکنی و می رسد بهار

آوای فاخته

دلم میخواهد هفت شهر عشق عطار را بگردم و
به گفته مولانا: آنچه یافت می نشود، آنم آرزوست
و اینجا را نقش میزنم برای فرزندانم
محمد حسین ۸۷/۱/۱۸
نورا ۹۱/۴/۱۴
علی ۹۵/۶/۲۹

بایگانی
آخرین مطالب

محمد حسین و فاطمه

يكشنبه, ۲۲ آبان ۱۳۹۰، ۰۳:۳۲ ق.ظ

نمیدانم این فاطمه از کجا پیدایش شده محمد حسین!...هرچه میخواهی دو تا میخواهی ، یکی هم برای فاطمه

میخندی و میگویی که فاطمه عروس من است و یک سال از من کوچکتر

و الان هم در مدرسه مشغول تحصیل علم است

وقتی نام این فاطمه را میبری چشمانت برق میزند... روزهای اول به حرفهایت لبخند میزدم اما هرچه میگذرد انگار مصمم تر میشوی برای فاطمه ات.

تازه علاوه بر فاطمه دو بچه هم داری که دوقلو هستند یکی پسر و دیگری دختر و یک پژو پارس هم داری که هر شب آنها را به گردش میبری

اما تمام اینها به کنار هر دختری هم که خانه مان می آید  بدون لحظه ای درنگ و خودت به تنهایی کت شلوار و کرواتت را به تن میکنی و میروی و کنارش مینشینی و میگویی من داماد توام

فاطمه را که یاد آورت میشوم میگویی فاطمه که هست اما این یکی هم باشد

بعد هم شروع به حرکات موزون میکنی که مثلا امشب عروسی ات شده...ما هم کلی شرمنده این همه شور و هیجان تو میشویم

نمیدانم.... انگار من هم خیلی جدی گرفته ام...دلم از همین الان برای فاطمه ات و دو قلوهایت قنج میرود

 

 

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۰/۰۸/۲۲
  • ۳۱۱ نمایش

مادرانه

محمدحسین

نظرات (۸)

  • مامان محمدین
  • ای جاااااااااااااااااااااااااااااااااانمدوگلوهاش دلم رو بررررررررررررررد. خیلی زیبا بود برام خیلییییییییییییی.فاطمه و دوقلو و پژو و ... حس مسئول بودن. ........ ببوسش
    سلام آیدین جاناما من اگر جای تو بودم بیشتر به فاطمه حسودی ام می شد تا قنج رفتن
    سلام خوبی؟عجب برنامه ریزیه مدونی داره این اقا محمد حسین زنده باشه ان شالله .
    سلااااااااااامرسیدن به خیرزیارت قبول
    سلام آیدین عزیزهزار الله اکبر برای آقای داماد کوچک.چشم بر هم زدنی فاطمه خانم از راه می رسند و دل قنج های شما بالفعل خواهد شد :)در این ایام عزیز یاد ما هم باشید.یاعلی.ع.
    سلام آیدین جونمزیارت قبولرسیدن به خیرخوش به سعادتت عزیزمیادش به خیر پارسال اول محرم مثل یه همچین روزی کربلا بودیمجونم محمد حسین خوب مبارکه عروس و دو تا نوه و به بهدیگه چی می خواستی؟
  • بهار مامان امیر
  • سلام عزیزم..خوبی؟ رسیدن به خیر.. امیدوارم همه چیز روبه راه باشه..زیارت هم قبول امیدوارم دوباره این سفر نصیبتون بشه.. برای ما هم که دعا کردی حتما
    پاسخ:
    سلام ممنون از لطفت...فبول حق
    نه نخوندمش !!!
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی