آوای فاخته

روزی ظهور میکنی و می رسد بهار

آوای فاخته

روزی ظهور میکنی و می رسد بهار

آوای فاخته

دلم میخواهد هفت شهر عشق عطار را بگردم و
به گفته مولانا: آنچه یافت می نشود، آنم آرزوست
و اینجا را نقش میزنم برای فرزندانم
محمد حسین ۸۷/۱/۱۸
نورا ۹۱/۴/۱۴
علی ۹۵/۶/۲۹

بایگانی
آخرین مطالب

عاشورا

يكشنبه, ۱۳ آذر ۱۳۹۰، ۰۳:۴۰ ق.ظ

امروزعاشوراست تقویم را نگاه میکنم

حسین من، امروز نه ماهه میشود

هر روز که میگذرد او به من وابسته تر میشود و من به او دلبسته تر .

حسین من تکه ای از وجودم شده است که  تاب دیدن هیچ دردی را در وجودش  ندارم

با هر سرفه ای و عطسه ای انگار قلبم صدپاره میشود اما وقتی میبینم که کسی که از من به او مهربان تر است نگاهبان اوست قلبم آرام میشود

امروز عاشوراست و حسین من ،تشنه، از خواب بیدار میشود من با ذکر نام شما به او آب میدهم سیراب که میشود میخندد و دست میزند

امروز عاشوراست و در نینوا تشنگی بیداد میکند

امروز عاشوراست و من میدانم که علی شما خیلی تشنه است

و من میدانم که شما حاضرید تا ابد تشنه بمانید اما علی اتان سیراب شود

و من میدانم که شما تاب بیتابی علی را ندارید

و من میدانم که گریه های علی اینچنین صبر از کفتان ربوده

و من میدانم که تنها بخاطرعلی است که برای اولین و آخرین بار از این نا مردان تقاضای آب میکنید

من میدانم که این علی کوچک تکه ای از وجود شماست

و من میدانم که هر ناله این علی تیری است به قلب نازنینتان

علی تشنه است و شما با ناله های او در درون فریاد میکنید و من حالتان را میدانم

اما…..

اما من نمیدانم

من نمیدانم

من حال شمارا نمیدانم وقتی

که تیر، گلوی علی

کوچکتان را شکافت

من حال شما را نمیدانم و نمیدانم که آن ناله آخر علی با قلبتان چه کرد؟

امروز عاشوراست و من به یاد علی شما و با ذکر نام شما، به حسینم آب میدهم

 

پ.ن:

یک:نوشتار و عکس مربوط به عاشورای سه سال قبل است

دو:محمدحسین هرکاری را که فراموش کند اما یاحسین گفتن پس از نوشیدن آب را هرگز از یاد نمیبرد درست از همان لحظه های که شروع به سخن گفتن کرده تا به امروز...

 

 

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۰/۰۹/۱۳
  • ۴۱۶ نمایش

حرف دل

مادرانه

محمدحسین

نظرات (۵)

سلام آیدین جانروضه نوشتی ای برای دل های همه ی مادرانی که روزی چند بار به بچه های شان آب می دهند.حتی اگر عاشورا نباشد به یاد تشنگی های کربلا هستند.این یعنیکل یوم عاشورا...روی ماه حسین عزیز رو هم ببوس.یاعلی.ع.
صل الله علیک یا ابا عبدالله
  • مامان جون
  • مرسی خانمی از دلداریت امیدوارم آیدین خان زیر سایه پرمهر شما همیشه شاد وسلامت باشه
    پاسخ:
    ممنون عزیزم...خودم آیدینم...پسرم محمد حسینه :)
  • مامان محمدین
  • وووووووای باورت نمیشه توی مراسم وقتی بچه هام دلشون آب میخواست با چه زجری بهشون آب میدادم.اول ها اسم آب توی خونه ما یا حسین بود! یعنی وقتی بچه ها هنوز زبونشون باز نشده بود میگفتم بیا یه کم یا حسین بهت بدم.بعد دیدم واقعا شاید این براشون جا بیفته و فکر کنن ما دروغگوئیم بعدها... اونوقت دیگه گفتیم آب ولی یا حسین همیشه هست.
    خدا براتون حفظش کنه...پس الان این گل پسر حدود 4ساله هست درسته؟عاشورای بعدی که بیاد انشالله حسین من 6ماهه خواهد بود...
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی