آوای فاخته

روزی ظهور میکنی و می رسد بهار

آوای فاخته

روزی ظهور میکنی و می رسد بهار

آوای فاخته

دلم میخواهد هفت شهر عشق عطار را بگردم و
به گفته مولانا: آنچه یافت می نشود، آنم آرزوست
و اینجا را نقش میزنم برای فرزندانم
محمد حسین ۸۷/۱/۱۸
نورا ۹۱/۴/۱۴
علی ۹۵/۶/۲۹

بایگانی
آخرین مطالب

قیصر

جمعه, ۱ ارديبهشت ۱۳۹۱، ۱۱:۳۵ ق.ظ
تو به دورها می نگری به آ ن سوی این زیستن و من مبهوت نگاهت
ای قیصرسرزمین های جاودانگی،زاد روز اردیبهشتی ات مبارک
ای از بهشت باز دری پیش چشم تو
افسانه ای است حور و پری پیش چشم تو...

عرفان نظر آهاری

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۱/۰۲/۰۱
  • ۷۲۵ نمایش

حکایت زندگی

نظرات (۸)

  • لوکوموتیو ران
  • قطار میرود تو می روی تمام ایستگاه می رود ومن چقدر ساده ام که همچنان به نرده های ایستگاه رفته تکیه داده ام
    حرفهای ما هنوز ناتمام... تا نگاه می کنی: وقت رفتن است بازهم همان حکایت همیشگی ! پیش از آنکه با خبر شوی لحظه ی عظیمت تو ناگزیر می شود آی... ناگهان چقدر زود دیر می شود!
    هم‌چین عکسی هم از قیصر ندیده بودیم که دیدیم :) روح‌ش شاد
    سلام قیصر کاخ های دلم.... دلم برایش خیلی تنگ شده، خیلی ... برای صدای گرمش که برای ما شعر می خواند و نگاه عمیقش که از بالای عینک به تک تک ما نگاه می کرد... انگار هنوز سر کلاس او نشسته ام.
    خدایش بیامرزد
    همیشه کسانی که بزرگان رو به یادم میآرن تحسین می کنم از دیدن این عکس یه دفعه غافلگیر شدم خیلی جالب بود ممنووووووووووووون
    وقتی تو نیستی نه هست های ما چونانکه بایدند نه بایدها... مثل همیشه آخر حرفم وحرف آخرم را با بغض می خورم عمری است لبخندهای لاغر خود را دردل ذخیره می کنم: باشد برای روز مبادا! . . . خدا رحمتشون کنه ...
    سلام.دمتون گرم.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی