آوای فاخته

روزی ظهور میکنی و می رسد بهار

آوای فاخته

روزی ظهور میکنی و می رسد بهار

آوای فاخته

دلم میخواهد هفت شهر عشق عطار را بگردم و
به گفته مولانا: آنچه یافت می نشود، آنم آرزوست
و اینجا را نقش میزنم برای فرزندانم
محمد حسین ۸۷/۱/۱۸
نورا ۹۱/۴/۱۴
علی ۹۵/۶/۲۹

بایگانی
آخرین مطالب

آبله مرغون

سه شنبه, ۱۶ آبان ۱۳۹۱، ۰۸:۵۹ ق.ظ

نورا جونم عید غدیر که شد چهار ماهه شدی اما چند روز بود که خیلی بی تابی میکردی و شیر هم نمی خوردی یه چند تا مهمونی هم که رفتیم کلی آبرومون رو بردی و همش یا رو دست من بودی یا پدرت...هممون متعجب بودیم که چرا انقدر بی قراری

دیروز صبح که میخواستم ببرمت بهداشت برای واکسن دیدم یه دونه آبدار روی پلکت در اومده خودم مشکوک شدم دکتر بهداشت هم که دید گفت باید ببرینش متخصص کودک تا ببینه قطعا آبله مرغون هست یا نه؟

دکترت هم گفت روی شکم مهم که دونه باشه روی شکمت هم یه دونه ریز بود...گفت تا دو هفته دیگه واکسنت نزنیم تا اگه مریضی خوب بشی

امروز صبح که نگاهت کردم دیدم بله ...یه عالمه دونه آبدار روی دل و کمرته...اما انگار با بیرون ریختن این دونه ها بی قراریت هم کمتر شده تا به حال هم تب نکردی

غصه نخوری مامانی به جای دیفن هیدرامینی که دکتر برات داده بهت ترنجبین میدم و برات عنبر نسا و اسفند دود میکنم تا زودی خوب بشی

پ.ن: داداش حسینت میگه مامان تقصیر من نبود که.. خدا خواسته که نورا آبله مرغون بگیره...آره پسرم بدون خواست خدا برگی از درخت نمی افته



  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۱/۰۸/۱۶
  • ۳۵۸ نمایش

مادرانه

محمدحسین

نورا

نظرات (۹)

آخی. ایشالا زود زود خوب بشه. اتفاقا اون شبم که با من تلفنی حرف زدی صدای بیقراریش می اومد. طفلک من
پاسخ:
واقعا...اون شب خیلی گریه کرد
ایشالا  زود برطرف میشه .حداقل خیالتون راحت شد دیگه .
پاسخ:
انشالا
وااااااای! چه دختر نازی ماشالا! خدا نگهش داره برات! البته جفت شونو!
خیلی مراقبش باش به حرف دکترها هم گوش کن
پاسخ:
چشم
  • مامان کیارش
  • وای عزیزم پس آخرش نورای عزیز هم آبله مرغان رو گرفت حالا عیب نداره انشاله زودتر خوب بشه میگم فروغ جان ناقلا با این دونه های قرمز قشنگتر شده ها
    پاسخ:
    ولی الان انقدر دون دونی شده که زشت شده
    ایشالا بدون درد زود خوب میشه...ولی من همیشه از آبله مرغان خیلی وحشت داشتم. نمی دونم چرا...اگه زهرا بگیره چکار کنم ؟؟؟؟؟؟!!!هر سنی باشه می ترسم.
    پاسخ:
    ترس نداره عزیزم
    اخی ان شالله زودتر خوب بشه .عوضش الان یگه نمیتونه بهشون دست بزنه یه وقت جاش بمونه .زود خوب میشه جاش
    پاسخ:
    آره واقعا
    هزار ماشالله به دختر ناز و قشنگتونراستی منم می خوام اسم دختر دومم رو بذارم نوراخدا حفظ کنه بچه های نازنینتون روانشالله دخمل گلتون هم زودتر خوب بشه
    پاسخ:
    آخی یه نورای دیگه
    سلام فروغ جان الهیییییی نازی نورای گلم من شنیدم آبله مرغون توی سن کم بهتره و سبک تره.  بقول قدیمیا مبارکش باشه!
    پاسخ:
    مرسی گلم
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی