آوای فاخته

روزی ظهور میکنی و می رسد بهار

آوای فاخته

روزی ظهور میکنی و می رسد بهار

آوای فاخته

دلم میخواهد هفت شهر عشق عطار را بگردم و
به گفته مولانا: آنچه یافت می نشود، آنم آرزوست
و اینجا را نقش میزنم برای فرزندانم
محمد حسین ۸۷/۱/۱۸
نورا ۹۱/۴/۱۴
علی ۹۵/۶/۲۹

بایگانی
آخرین مطالب

ماهی

شنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۱، ۱۱:۴۸ ق.ظ

از هشت سال پیش تا به حال تمام تولدهایم را اصفهان بوده ام

دور از خانه ام

و تمام تبریک ها تلفنی بوده

و هیچگاه حس نکردم که این شهر دیگر خانه من است

ولی امسال تولدم را تهرانم

در خانه ام....

اما بدون همسرم

با بچه ها

و جای خالی او به وسعت تمام این هشت سال برایم نمود میکند

راستی خانه من کجاست؟

و من این روزها حس میکنم که  سالهاست من همین ماهی اسفندم

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۱/۱۲/۰۵
  • ۳۸۲ نمایش

حکایت زندگی

نظرات (۹)

معلومه سخت مشغول خونه تکونی و ... حسابی رفتی پیشواز بهار. انشالله خوش باشی
هم تولدت و هم سال نو مبارک
تولد و سال نو مبارک
سلام سال نو مبارک لینک‌زن از شما دعوت می‌کند در «فراخوان عکس و متن عیدانه لینک‌زن» شرکت کنید http://linkzan.com/archives/9533
سلام عزیزم. سال نوت مبارک. انشالله سال خوبی داشته باشی پر از سلامتی و خوشبختی
آپ نمی کنی سال جدید ؟
  • مامان محمدین
  • خونه جائیه که قلبت اونجاست... و همیشه یه تیکه از قلب آدم یه جای دیگه اس! تولدت مبارک با تاخیرات. سال جدید مبارکت باشه عزیز دلم. ببوس دسته گلات رو.
    سلام آیدین جان نوروزت مبارک ... من یکی از اعضای پرتابه هستم. می دونی بعضی وقتا یه سری حرفا هستن که نه می شه تو وبلاگ نوشتشون ( یعنی به اندازه ی یه پست وبلاگ نیستن) و نه دوست داری از بین برن... من اومدم بهت بگم که پرتابه دقیقا جائیه واسه این حرفا یعنی می تونی تو پرتاب های 198 کاراکتری همه ی حرفای مینیمالت رو بنویسی ما تو پرتابه کپی پیست نمی کنیم و خوشحال میشیم که تو هم بیای تو جمع ما و از نوشته هات بهره مندمون کنی... منتظرتیم
  • فروغ(ردپاهایم)
  • سلام دوست هم نامسال نو مبارک برات بهترین ها رو ارزو میکنم
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی