آوای فاخته

روزی ظهور میکنی و می رسد بهار

آوای فاخته

روزی ظهور میکنی و می رسد بهار

آوای فاخته

دلم میخواهد هفت شهر عشق عطار را بگردم و
به گفته مولانا: آنچه یافت می نشود، آنم آرزوست
و اینجا را نقش میزنم برای فرزندانم
محمد حسین ۸۷/۱/۱۸
نورا ۹۱/۴/۱۴
علی ۹۵/۶/۲۹

بایگانی
آخرین مطالب

آب

جمعه, ۲۳ فروردين ۱۳۹۲، ۱۱:۴۷ ق.ظ

این خشک شدن رودها و دریاچه ها و آبها هم حکایتی است

و حکایت آن هم دست کاری و دخالت بی جا در طبیعت آنهاست

من متخصص این موضوع نیستم اما آنها که متخصص هستند کاری کرده اند که نتیجه اش شده خشک شدن دریاچه ارومیه و پریشان و به گل نشستن زاینده رود و... تغییر اقلیم  و بروز بیماریهای خاص در این مناطق..

سریال آب پریا که در بهار امسال پخش شد به نظر من یکی از بهترین کارهای خانم برومند بود که ارزش چندین بار دیدن و تفکر کردن را دارد

ارزش دارد برای اینکه خلی از آدمها دارند خواسته و ناخواسته زمین را غارت میکنند و خودشان هم خبر ندارند

بگذریم

دیروز به زیارت زاینده رود رفتیم

رودی که بیشتر از یک سال است که بر بستر امنش جاری نشده بود

و زاینده رود دوباره زنده شد

دیدن این آب روان دلم را زنده میکند

یکی از دلخوشی های من وقتی راهی اصفهان شدم همین رود بود که به خواست پرورگار دوباره زنده شد

هر آب روانی را که میبینم به یاد مهر بانویی می افتم که این روزها به نام اوست

خدایا به حرمت بانوی آب و آیینه مان سلامتی و آرامش را قسمتمان کن

 

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۲/۰۱/۲۳
  • ۳۲۴ نمایش

حکایت زندگی

نظرات (۹)

منم هروقت میام اصفهان و زاینده رود اب نداره خیلی ناراحت میشم کاش میشد تا اب  داره بیایم
پاسخ:
انشالا
  • عسل بهارستان کویر
  • ممنون از حضورتان واقعا زاینده رود با اب معنا پیدا می کند
  • ما(من و گاهی بابا)
  • چه عکس خوبی یک تیر و دو نشونه !
    پاسخ:
    بچه ها دونشونن؟
    چقدر خوب....خدا را شکر! زنده باشید شما و گل هاتون ایشالا...
    پاسخ:
    ممنون
    سلام!!! یک هوش سرشاری دارم من!!!هی با خودم گفتم چه طوری با یه بچه بغل و یه بچه تو دست تنهایی رفتین بیرون اونم لب آب!کلی غبطه خوردم به این همه توانایی!!! و البته بعد دیدم به راستی دوربینی هم هست که باید دست نفر 4امی بوده باشه!!!!!!!!!! البته غبطه هه سر جاشه ها!!!! راستی من چند بار آخری که رفتیم اصفهان همش بی آبیشو یادمه یا بوی بدی که از رکود آبش بود...فقط واسه عروسی شما یادمه که رفتیم لب آب و قایق سواری و عجب خاطرات خوبی شد برا همه مون اون مسافرت دو روزه ی پر برکت و پر از شادی!بعد که فیلم قایق سواریمونو میدیدیم هم همگی از خنده روده بر بودیم!درین حد خوش گذشتا!!! خداکنه رودخونه تون سرحال بشه!
    پاسخ:
    مرسی عزیزم کلی خاطره های خوب رو به یادم آوردی
    سلام خوبه که حداقل وقت تفریح و تفرج رو دارید الحمدالله
    خدارو شکر که زاینده رود دوباره زنده شد منم اب پریا و دوست داشتم اما امیرعلی میگفت من دوست ندارم چون جهنم رو نشون میده (منظورش دخمه ی دیو بود)
    پاسخ:
    حسین هم ازین دیوه اصلا خوشش نمی اومد
  • منصوره مامان نورا
  • خیلی خوشحالم که زاینده رود دوباره زنده شده . دلم می خواست تا زنده است می اومدم و یک شب کنارش می نشستم ...
  • الهام(مامان هلسا)
  • سلام آیدین عزیزم.خوبی گلم ؟نورا جون و امیر حسین خان خوبن؟
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی