آوای فاخته

روزی ظهور میکنی و می رسد بهار

آوای فاخته

روزی ظهور میکنی و می رسد بهار

آوای فاخته

دلم میخواهد هفت شهر عشق عطار را بگردم و
به گفته مولانا: آنچه یافت می نشود، آنم آرزوست
و اینجا را نقش میزنم برای فرزندانم
محمد حسین ۸۷/۱/۱۸
نورا ۹۱/۴/۱۴
علی ۹۵/۶/۲۹

بایگانی
آخرین مطالب

تولد

جمعه, ۱۴ تیر ۱۳۹۲، ۰۲:۵۸ ق.ظ

یک سال پیش درست در همین ساعت بود که وارد اتاق عمل شدم

بند بند انگشتانم تسبیحم شده بود

اشتیاق دیدن روی ماهت، خواب شب قبل را از کفم ربوده بود

چقدر منتظر آمدنت بودم

و وقتی که تقدیر چنان شد که در چهاردم تیرماهی بیایی که چهاردهم شعبان است

من بودم و ماه کامل...من بودم یک دنیا انتظار...

دکتر بی هوشی ام پیرمردی مهربان بود که به چشمانم نگاه کرد و گفت بسم الله ات را گفته ای...ب اول را که گفتم مدهوش شدم

چشمانم را که باز کردم من بودم و یک فرشته صورتی ...

نورا جان، نور زندگی من چقدر برای اسمت گشت و گذار کردم

قرآن را ورق زدم، القاب بانو را زیر و رو کردم...میخواستم از هر باغی، گلی چیده باشم و تو نورا شدی

نورا جان، شب کم نداشته ایم اما وجودت و خنده هایت، شب هایمان را هم روشن کرده است

بتاب و لبخند بزن، نور دیده من

یک سالگی ات مبارک

 تولد نورا توسط کانال هدهد

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۲/۰۴/۱۴
  • ۴۷۴ نمایش

مادرانه

نورا

نظرات (۸)

وای عزیزم تولدش مبارک انشاا.. زنده و سالم باشه
گل گلدون مامان ماه ایوون بابا به قول نیما به امروز که رسیدی یک بهار یک تابستان یک پاییز یک زمستان را دیدیمابقی زندگی تکراری است به جز مهربانی ی ی که تو الگوی خوبی برایش داری مامانی!!!!!!!!!!!!!!!عزیز نا دیده ام تولدت مبارک
پاسخ:
مرسی عزززززززززززززیزم
تولدش مبارک. به همراه یه عالمع دست و جیغ و هورا
آخیییی عزیییییییییییییییزم تبریک میگم سالگرد دوباره مادرانه هایت را
  • مامان محمدین
  • اولا که رمزززززززز پائینی دوما تولد نورای گلم مبااااااااااااارک باشه. هییییییییش وخ یادم نمیره که 14 تیر به دنیا اومده اجه گفدی چلا؟؟؟؟؟ چون تفلد خوددددددددم 14 تیره نورای گلم بیا بغلم خاله تولد یکسالگیت مبااااااااااارک باشه با اندکی تاخیرررررررر. تیری ها حساسن. امیدوارم این حساسیت تو رو اذیت نکنه.
    پاسخ:
    تولدت مبارک
    فرشته کوچولو تولدت مبارک. اسمت خیلی قشنگه. خودت خیلی خوشکلی
    پاسخ:
    مثل اسم دختر شما دیگه
    تولدش با یه هفته تاخیر مبارک باشه. ایشالا که صد و بیست ساله بشه و سالم باشه همیشه و در کنار شما.
    سلام تولدنورا جونم     مبارک باشه ببخشیدتوروخداباتاخیرزیاد, خیلی تیرماه برای من شلوغ وپرکاربود, ایشالله همیشه سلامت و موفق باشه دخترگلمون باداداش مهربونش
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی