آوای فاخته

روزی ظهور میکنی و می رسد بهار

آوای فاخته

روزی ظهور میکنی و می رسد بهار

آوای فاخته

دلم میخواهد هفت شهر عشق عطار را بگردم و
به گفته مولانا: آنچه یافت می نشود، آنم آرزوست
و اینجا را نقش میزنم برای فرزندانم
محمد حسین ۸۷/۱/۱۸
نورا ۹۱/۴/۱۴
علی ۹۵/۶/۲۹

بایگانی
آخرین مطالب

ماه مبارک

دوشنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۲، ۱۱:۱۴ ق.ظ

محمد حسین رفته سر سینک ظرفشویی و داره با فرچه تمیزش میکنه

با لبخند نگاهم میکنه و میگه: مامان، بابا گفته که چند روز دیگه ماه رمضانه...من دوست دارم همه جا تمیز باشه مخصوصا آشپزخونه آخه قراره بشینیم توش و کلی آب جوش زعفرونی بخوریم...من خیللللللللللی این ماه رو دوست دارم مامان!

بعد هم کف آشپزخونه رو با آب یکی میکنه

اما من خوشحالم...خوشحالم که پسرم برای اومدن این ماه داره بی قراری میکنه

الهی شکر

تا باد چنین بادا

پ.ن اول:این روزها روزهای عجیبیی است کافی است که در خیابانهای شهر قدم بزنی...هرچند که کاملا با این شعر موافق نیستم اما به قول حافظ رنگ رخساره خبر میدهد از سر درون...

قصد ریشه یابی هم ندارم اما همین را میدانم که  عده ای بی معرفت که فکر میکنند دیندارند و عده ای بی دین هم که فکر میکنند روشنفکرند دنیای این روزها را به اینجا رسانده اند

کافیست که دریکی ازین شبکه های اجتماعی عضو باشی از زیر سوال بردن و بی معنی بودن روزه داری درین ماههای گرم شروع میشود تا...

خدایا در دنیایی که زمین لحظه به لحظه گرمتر میشود اما معنویت و معنا گرایی و دین داری سردتر، خودت نگهدار قلب هایمان باش

پ .ن دوم: وبلاگهای کودکان اغلب مادرانه است اما وقتی میبینم که پدری اینقدر خلاقانه و زیبا و برای ریحانه اش مینویسد عجیب سر ذوق می آیم...

پ. ن. سوم: این روزها عجیب دلم هوای شهر پیامبر را کرده است...راز ها و نیاز هایتان در این ماه مبارک قبول درگاه حق

نظرات (۷)

برای ما هم دعا کنید توی این ماه خیلی خیلی ...
پاسخ:
محتاجیم عزیزم
  • لنز بیرنگ
  • یاد بچگی خودم افتادم. چقدر عاشق ماه رمضون بودم. الان انگار کوچیک ترها این ماهو بیشتر دوست دارن! خدا به ما هم ازین قلبهای صاف بده.
    پاسخ:
    انشالا
    سلام آب جوش زعفرانی نوش جان آقای صداقت کوچولو نورا رو ببوس
    نماز روزه ها قبول. اینی ککه میگید هم از نشانه های آخر الزمانه
  • الهام(مامان هلسا)
  • نماز و روزه هاتون قبول درگاه حق
    چقدر خوب که پسرت توی این سن، منتظره و این درک رو داره. خدا رو شکر در مورد مخالفان، آدم دلش به درد میاد. ولی همیشه بودن این افراد. حتی زمان خود پیامبر. به قول قرآن صم بکم عمی هستن و اغلب حرف و اثبات هم فایده ای به حالشون نداره. باید از کنارشون عبور کنیم...
    پاسخ:
    کاش عبورمان فایده ای هم داشته باشه
    موفق باشید
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی