آوای فاخته

روزی ظهور میکنی و می رسد بهار

آوای فاخته

روزی ظهور میکنی و می رسد بهار

آوای فاخته

دلم میخواهد هفت شهر عشق عطار را بگردم و
به گفته مولانا: آنچه یافت می نشود، آنم آرزوست
و اینجا را نقش میزنم برای فرزندانم
محمد حسین ۸۷/۱/۱۸
نورا ۹۱/۴/۱۴
علی ۹۵/۶/۲۹

بایگانی
آخرین مطالب

نفس

دوشنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۲، ۰۱:۳۶ ب.ظ

قبل از پر کردن اطلاعات، مدتی به صفحه مانیتور خیره بودم

اما این حق منه که انتخاب کنم

و من در اینجا ثبت نام کردم

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۲/۰۴/۲۴
  • ۵۳۶ نمایش

حکایت زندگی

نظرات (۸)

من هم که میگم به شخصه حاضرم همینجور فکر میکنم که شما میگی اما اون دسته علمایی که مخالفش رو میگن از ما به باطن دنیا و آخرت آگاه ترن به عنوان مثال شنیدم که آیت الله بهجت هم مخالف بودن.
پاسخ:
چه جالب من مقلد ایشون هم هستم اما خوب....در این مورد به کس دیگه ای رجوع میکنیم
  • ع ل و ی ا ن
  • سلام منم دو سه سال پیش اسم نوشتم.وی هنوز کارتم نیومده و میزنه تو پسته!!!حتما تو پسته دیگه!!!!حالا تا کی...
  • لنز بیرنگ
  • خدا قبول کنه :)
    من هم یکی دارم ..............وصیت شفاهی هم کردم
  • مامان صالح
  • سلام فروغ جان خوبی؟ نماز روزه هاتون قبول .؟آقای مرادی یه پیشنهاد برای روزه جمعه داره .گفتم  به شما که دختر دارین خبر بدم .شاید براتون جالب باشه .بچه ها روببوسید و سلام بر سونید . التماس دعا
    پاسخ:
    ممنونم عزیزم
    اون طور که من شنیدم اکثر مراجع موافق هستند یادم میاد حدود 8 سال پیش بود خیلی اتفاقی رفتم تو این سایت چند روز فکر و تحقیق کردم بعدش ثبت نام کردم ... بعد یکی دو هفته خودم دانشگاه بودم که کارتم اومده بود در خونه مامان بابام تعجب کرده بودن ...
    منم دارم کارتش رو. ولی بازم ته دلم می گم یه ذره یه جوریه. دیدی مرگ مغزی هایی رو که دوباره به زندگی برگشتن؟ همین چند وقت پیش یکی شون رو توی زنده باد زندگی آورده بودن. که حتی دکترا گفته بودن کاملا مرگ مغزی شده و بیاین اعضاش رو اهدا کنید. اما بعد از سه روز برگشت... حکم نمی دم. ولی برام سواله.
    پاسخ:
    توی علم پزشکی برگشتن مرگ مغزی مثل زنده شدن یک مرده تو سردخونه اس...یه چیزی مثل معجزه....
  • مامان کیارش
  • منم چند ثانیه ای مبهوت شدم ولی ثبت نام کردمو راضی هم هستم مرسی دوستم
    پاسخ:
    الهی شکر
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی