آوای فاخته

روزی ظهور میکنی و می رسد بهار

آوای فاخته

روزی ظهور میکنی و می رسد بهار

آوای فاخته

دلم میخواهد هفت شهر عشق عطار را بگردم و
به گفته مولانا: آنچه یافت می نشود، آنم آرزوست
و اینجا را نقش میزنم برای فرزندانم
محمد حسین ۸۷/۱/۱۸
نورا ۹۱/۴/۱۴
علی ۹۵/۶/۲۹

بایگانی
آخرین مطالب

خرید

سه شنبه, ۵ آذر ۱۳۹۲، ۰۶:۳۵ ق.ظ

نمی گم از خرید کردن خوشم نمیاد ...اما خیلی فرصتش برام پیش نمیاد

چون با شرایطی که من دارم سه تایی بیرون رفتنمون جزء موارد نادره

تنهایی هم که اصلا پیش نمیاد برم بیرون مگر برای کلاس رفتن

اینه که خرید رفتن های ما همیشه چهارنفره است و دسته جمعی...

خیلی وقتها با خودم میگفتم ای کاش میشد که بچه ها رو جایی بزاریم و خودمون تنهایی به خریدمون برسیم اما خوب نمیشد

یادمه هر وقت که بیرون میرفتیم کافی بود به یه اسباب بازی فروشی برسیم که ماشینهای رنگی رنگی داشت...انقدر محمدحسین بهانه میگرفت و گریه میکرد که خودمون هم دل ضعفه میگرفتیم

گریه کردن هاش هم ازون مدل های جیغ و دادی که پا به زمین بکوبه نبود...بغض میکرد و ریز ریز تو خودش گریه میکرد

و ما همیشه باهاش حرف میزدیم و گاهی وعده می دادیم و...خلاصه اون هم از خیرش میگذشت

حالا دیگه کم کم بزرگ شده...ما هم برای خرید گاهی میریم ها یپر  ا ستا ر چون حس میکنم با داشتن بچه اونجا جای خوبی برای خرید کردنه

خودش یه چرخ دستش میگیره و برامون خرید میکنه

هر چیزی رو که بر میداره به استانداردش دقت میکنه قیمت ها رو میخونه و مارک های مختلف رو هم چون بلده بخونه داره کم کم میشناسه

به قسمت اسباب بازی ها هم که میرسیم با توجه به اینکه خودش میدونه قیمت اسباب بازیهای اونجا گرون تر از بیرونه یه نگاهی میکنه و اشاره میکنه به چیزهایی که خودش داره و اگر از چیزی هم خوشش بیاد میگه شما دوست دارین اگه تو این ماه پسر خوبی بودم یه همچین ماشین بازی رو برام از جای دیگه بخرین؟فرشته

وقتی هم که کارمون تموم میشه و میریم تو صف صندوق و ...منم گاهی محو خریدهای دور و بری هام میشم

چندین حلقه سوسیس و کالباس...پک های بزرگ نوشابه و آب میوه های صنعتی فقط و فقط به خاط اینکه تخفیف دار شده

انواع و اقسام بیسکویت ها و ویفرها و کیک های بسته بندی...

غذاهای نیمه آماده (نیم پخته) که به قول خودشون سر یک ربع آماده اس...

انبوهی از خورشت های کنسروی و....

واقعا چقدر سبک زندگی آدمها با هم متفاوته و البته که تشخیص خوب یا بد بودنش هم کاملا با خودشونه

عضو فعال خونه ما برای رفتن به خرید

اینجا هم پیشتر ها کمی از سبک زندگی خودم نوشته ام

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۲/۰۹/۰۵
  • ۵۲۱ نمایش

حکایت زندگی

نورا

نظرات (۱۰)

سلام منم فروشگاهای بزرگ رو دوست دارم، اما مثل شما خریدهامون با بقیه فرق داره پست سبک زندگیتونم خوندم، خیلی جالب بود همواره شاد و خوشبخت باشید،
پاسخ:
ممنون
  • تازه عروس
  • سلام خب آیا ما که تازه عروسیم نباید بهمون یاد بدین این کارا رو؟!؟!؟ مامان من همیشه ماست خودش می زنه واسه خودشون و ما! قبلا که آقاجون پنیر بی نمک می خوردم مامبزرگ همیشه براش خودش پنیر درست می کرد.ولی من که بلد نیستم!!!! سوال!!! چه جوری میشه مزه به ماست و پنیر داد؟ شما به چه روشی درست می کنید و می کردید که خوشمزه باشه؟ کارای خارجکیانه ی خوب دیگه تونم بگید خب ما بلد بشیم!!!
    پاسخ:
    کارای خارجکیانه برات ایمیل زدم
    آیدین عزیزم سلام چقدر خوشحالم که خوشبختیت را میبینم امیدوارم همیشه در کنار همسرمهربان و فرزندان گلت شاد باشی
    پاسخ:
    وای زهرا جونم همکار قدیمی خودم خووووووووووبی؟
  • آزاده مامان دیانا&آوینا
  • منم دلم برات تنگ شده عزیزم.یاد خوابگاه افتادم و دلم هوای اون روزها رو کرد...سرنوشت چه بازیهایی داره
    عضو فعال زندگی برای خرید ... بیا با هم بریم خرید آفرین پسر خوب مامان
    این سبک زندگی کردن رو خوب آمدی دوست جان ! بچه ها کاملا الگو می گیرن از ما پدرها و مادرهاااا قربون این عضو فعال خونتون
    تو عصر غذاهای نیمه آماده و محصولات شیک کارخونه ای و مکملهای غذایی بقول خودشون لایف استایل... این سبک زندگی که گفتی کاسبی خیلیا رو کساد میکنه
    عرض سلام و ادب فروغ عزیز خوب هستین ؟ مدتی بود که اینترنت نداشتم...حالا هم که اینترنت دارم فرصت نشستن پاشو ندارم...بینهایت ممنون ازپیشنهادی که بهم داده بودی ! اما ظاهرا من بی توفیق بودم محمد حسین عزیز و نورای نازنین رو ببوس التماس دعا
  • مریم( مامان محمد یاسین)
  • سلام چقدرم دلم خرید یه نفری ر و میخواد که بدون دغدغه برم تو مغازه ها , ساعتها تو خیابون بچرخم تازگیها اگه مجبوری با پسرک برم خرید , واقعا از بیرون آمدنم پشیمون میشم
  • ما( من و گاهی بابا )
  • مدتها بود دعم میخواست گوشت نخورم، بالاخره این پستت باعث شد که تصمیمم رو عملی کنم. ممنونم مامانم از بچگی ما رو عادت به تنقلات ندادن ، هنوزم عادت نداریم و امیدوارم که منم آیه رو بد ذایقه نکنم.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی