آوای فاخته

روزی ظهور میکنی و می رسد بهار

آوای فاخته

روزی ظهور میکنی و می رسد بهار

آوای فاخته

دلم میخواهد هفت شهر عشق عطار را بگردم و
به گفته مولانا: آنچه یافت می نشود، آنم آرزوست
و اینجا را نقش میزنم برای فرزندانم
محمد حسین ۸۷/۱/۱۸
نورا ۹۱/۴/۱۴
علی ۹۵/۶/۲۹

بایگانی
آخرین مطالب

آخر اسفند

سه شنبه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۲، ۰۳:۴۲ ق.ظ

با وجود خواستن های محمد حسین هنوز مهیای سفره هفت سینمان نشده ام...

هر روز میگوید پس کی سفره مان را پهن میکنیم؟کی تخم مرغ ها را رنگ میکنم؟

ماهی هایش را هم از دو هفته قبل خریده است و ذوقشان را میکند...

این اسفند نزدیک بهار معجزه میکند با دلهای چشم به راهمان...

نزدیک تحویل سال که میشود همگی با دستهای گره خورده ، کنار سفره مینشینیم و من مثل هر سال چشمانم پر از اشک میشود...

به خاطر تمام خوبیهایی که از خدا گرفتم 

به خاطر دعاهایی که مستجاب شد 

به خاطر دعاهایی که هنوز به ایستگاه استجابت نرسیده است و خود خدا میداند که چقدر منتظرم

به خاطر کوچ آنهایی که وقتی رفتند قسمتی از من هم رفت، به خاطر آنهایی که جای خالی شان درین دنیا با هیچ چیزی پر نمیشود

همه اینها را در قاب آیینه کوچک سفره هفت سین میبینم و اشک میریزم

اما سال جدید را که تحویل میگیرم  بلند میشوم و اشک هایم را پاک میکنم وقران به دست عیدی بچه ها را میدهم...تا باد چنین بادا

پ.ن: همین یک هفته پیش بود که هواپیمایی از مقصد مالزی به چین در آسمان گم شد..هر روز خبرش را پیگیری میکنم و مانده ام از دلهای نگران عزیزانشان که این روز ها منتظرند...

برای دلهایی  دعا میکنم که خیلی وقت است منتظرند

هنوز گریه بر این جویبار کافی نیست
ببار، ابر بهاری، ببار، کافی نیست

چنین که یخ زده تقویم ها اگر هر روز 
هزار بار بیاید بهار کافی نیست

به جرم عشق تو بگذار آتشم بزنند
برای کشتن حلاج دار کافی نیست

گل سپید به دشت سپید می روید 
سپید بختی این روزگار کافی نیست

خودت بخواه که این انتظار سر برسد
دعای این همه چشم انتظار کافی نیست

فاضل نظری

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۲/۱۲/۲۷
  • ۴۲۱ نمایش

حرف دل

حکایت زندگی

نظرات (۹)

گلم سال نو مبارک ... ایشالا امسال سال شادی سلامتی و نعمت و برکت باشه برای خودت و عزیزانت. ایشالا امسال دعاهامون کافی بشن.
  • الهام(مامان هلسا)
  • به قول خودت تا باد چنین بادامنم دقیقا لحظه تحویل سال حال تو رو دارم عزیزمخدا عزیزانت رو برات حفظ کنه
    امسال نمیدونم چرا دست منم به چیدن سفره نمیره... دوستی میگفت شاید چون عید امسال گره خورده با عزای مادر نمیدانم واقعا ... انشالله سالی پر از برکت در انتظار بشریت باشه سالی پر از سرامدن انتظار برای منتظران واقعیش
    سلام دوست جانپیشاپیش سال جدید رو تبریک میگم و امیدوارم خودت و بچه هات و همسرت شاد و سلامت باشید . سفره هفت سینت را با شادی بچین و لبخند بزن و برای همه دعا کن ... هرچند من هم لحظه سال تحویل هر سال اشک در چشمهایم می آید و زیر لب دعا می کنم و اشکهایم را پاک می کنم ...
    سلام فروغ جان چند مطلب آخر رو جا مونده بودم مطلبی که در مورد مادر نوشته بودی برام شیرین بود....کلا هر چه به مادر و مادری کردن مربوطه برام شیرینه مثل قند! عزیزم سال جدید برای شما و بچه ها و همسرت از اول تا آخرش خیر و سلامتی روحی و جسمی باشه... منم خیلی محتاج دعا هستم ها....
    من سفره هفت سین را خانه پدر جانم می چینم.منم هنوز شروع نکردم. ولی خدایی وسایلش را خریدم.
    عید پیشاپیش بر شما و خانواده محترمتان و همسر تان و آقا محمد حسین و نورای ناز نازیمان مبارک باشد انشاالله.شاد و سر بلند باشید.
  • مامان صالح
  • سلام خسته نباشید و پیشاپیش هم سال نو رو بهتون تبریک میگم . الهی همه ی دعاهاتون چه پای سفره هفت سین و چه مکان و زمانهای دیگه  به ایستگاه اجابت برسه و زیر سایه امام زمان و سلامتی خودتون و همسر محترمتون گلهای زندگیتون بزرگ بشن و مایه ی افتخار شما.
    سلام عزیزم سال خوبی رو برات آرزو میکنم، پر از امید و نشاط! دعامون کن
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی