آوای فاخته

روزی ظهور میکنی و می رسد بهار

آوای فاخته

روزی ظهور میکنی و می رسد بهار

آوای فاخته

دلم میخواهد هفت شهر عشق عطار را بگردم و
به گفته مولانا: آنچه یافت می نشود، آنم آرزوست
و اینجا را نقش میزنم برای فرزندانم
محمد حسین ۸۷/۱/۱۸
نورا ۹۱/۴/۱۴
علی ۹۵/۶/۲۹

بایگانی
آخرین مطالب

شش

يكشنبه, ۱۷ فروردين ۱۳۹۳، ۰۳:۱۵ ق.ظ

حرفهای مشترکمون کم کم داره زیادتر میشه

کنارم میشینی و برات خیار پوست میگیرم، عطر خیار که به صورتت میخوره از فواید خیار برام حرف میزنی

بعد از کلاسم دوتایی با هم میریم زیارت یه امام زاده خوب

بهت میگم چه دعایی کردی؟بهم میگی دعا کردم که مامان منیر تو بهشت یه عاله خوراکی خوشمزه بخوره و منم یه ماشین جدید بخرم

هنوز هم عاشق ماشینی و من آرزو میکنم که ای کاش مثل خیلی از جاهای دنیا ما هم اسباب بازی خونه و ماشین خونه داشتیم و تو تا دلت میخواست ماشین قرض میگرفتی و یه دل سیر باهاشون بازی میکردی...

اگه اغراق نکنم روزی یک لطیفه جدید میسازی و تحویل من و پدرت میدی و ما هم برات از شدت خنده ، دل ضعفه میریم

این روزها وقتی چیزی رو انتخاب میکنی که به سلیقه من نیست میایی پیشم و با کلی مهربونی و دلیل های ریز و درشت قانعم میکنی تا از دلم در بیاری که مبادا من ناراحت شده باشم...

بعضی شبها میای زیر نور ماه و از روی هلال ماه حدس میزنی که مثلا امروز روز چندمه؟ ستاره ها رو برام میشمری و اطلاعات سیاره ها رو هم تا حدودی داری

گوگل کروم رو باز میکنی و برای خودت مینویسی و سرچ میکنی و اینجوریه که مطلع میشی...

مثلا میدونی که الان خورشید چهار و نیم میلیارد سالشه و یازده میلیارد سالش که بشه اول یه غول سرخ میشه و بعد هم کم کم نورش رو از دست میده و بهش میگن کوتوله سفید...

تو با تمام این واژه ها این روزها داری زندگی میکنی و این منم که از اندیشه های تو دارم لذت میبرم

تولدت مبارک پسر بهاری من....

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۳/۰۱/۱۷
  • ۲۹۳ نمایش

مادرانه

محمدحسین

نظرات (۸)

تولدش مبارک باشه. سالروز مادر شدن تو هم مبارک
پاسخ:
ممنونم سمیرا جونم
سلااااام تولدت مبارک محمدحسین مامبزرگ گفت که ماشاالله نورا خیییلیییی بزرگ شده و بامزه
پاسخ:
بازیگووووووووووش
سلام.ماشاالله بچه ها چقدر بزرگ شدن.خدا حفظتان کند.روی ماهشان را ببوسید مادر خانوم جان.
پاسخ:
خیلی زود...خیلی دیر
                  @@@@@@@تقدیم به آقا محمد حسین@@@@@@@@@@@@@تولدت مبارک باشد انشاالله گل پسر@@@@@@@@@
پاسخ:
گلبارونمون کردی...ممنون
سلام عزیز تولد بهار زندگیت مبارک چقدر این لحظه ها خوبه ، من از الان با تصورش کلى حال کردم ولى ما هم اینجا ماشین خونه نداریما
پاسخ:
اما تو بعضی کشورها هست...ممنونم
آیدین جان سالگرد مادر شدنت مبارک.تولدت پسر عزیزت هم مبارک
  • ساز زندگی من
  • سلام عزیز دلم.چرا من همش فکر می کردم محمد حسین متولد خرداده و شش ماه از هلسا بزرگتره؟؟؟؟؟؟؟تولد گل پسری مبارک
    پاسخ:
    ممنونم...نه کوچیکتره از هلسا
  • مامان محمدین
  • با تاخیرااااااااااات تبریکات فراوان بنده رو به واسطه سالگشت اولین مامان شدن  پذیرا باشین... یه توضیح بده درباره عکس های سربرگ وبلاگت لوووووووووفا. من هر بار می بینم غش و ضعف میکنم. عکس بهار حیاطتون هم زیبااااااااااست. راستی مادر خوبن؟؟؟
    پاسخ:
    این قالبی که من دارم بهم اجازه میده که هر عکسی که دوست دارم رو آپلود کنم و بزارم سربرگ بلاگم.از طریق تنظیمات کد  قالب.همین حیاط خودمون نیست..خونه دوستمه مامانم هم بهترن از دعای شما ممنون دوست خوبم
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی