آوای فاخته

روزی ظهور میکنی و می رسد بهار

آوای فاخته

روزی ظهور میکنی و می رسد بهار

آوای فاخته

دلم میخواهد هفت شهر عشق عطار را بگردم و
به گفته مولانا: آنچه یافت می نشود، آنم آرزوست
و اینجا را نقش میزنم برای فرزندانم
محمد حسین ۸۷/۱/۱۸
نورا ۹۱/۴/۱۴
علی ۹۵/۶/۲۹

بایگانی
آخرین مطالب

بهشت

سه شنبه, ۲ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۰:۰۸ ق.ظ

نزدیک اذان صبح، دم دم های شفق، سبوح و قدوس هایشان شروع میشود

هر آواز و چک چکی، حکایت خاص خودش را دارد

سپیده که میزند  زمزمه ها عاشقانه تر می شود

و من اینجا، پشت شیشه نظاره گر تمام عاشقانه ها و رمز و رازهایشان هستم

پنجره را که باز میکنم پر میکشند و باد صبا به صورتم پرتاپ میشود

و عطر یاسها قلبم را خنک میکند

خدایا

خدایا تو چقدر خوبی

که گه گاه

بهشت را نشانمان میدهی

 در اردی بهشت هایت...

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۳/۰۲/۰۲
  • ۲۹۹ نمایش

حرف دل

نظرات (۸)

زیبا ترین ماهه اردیبهشت. مخصوصا اگه یه النازی هم در اردیبهشت بدنیا اومده باشه.من شنیدم اسم سومین روز هر ماه هم اردیبهشته. فکرشو بکن مادر خانوم من روز سوم اردیبهشت بدنیا اومدم. خلاصه در نظر داشته باشید یه همچین النازی هستم من.
پاسخ:
وای فکرشو بکن چه دوست گلی دارم من... تولددددددددددددددددت مبارک
ما هم که اردیبهشتمون از پارسال بهشتی تر شد ... الحق که نام خوبی برای این ماه انتخاب شده ...
پاسخ:
بهترین نام
  • نرگس مامان طاها و تارا
  • اردیبهشت باشد و در اصفهانی باشه که الحق خودش بهشت روی زمین است. حالا که حرف تولده منم دیروز تولدم بودودوم اردیبهشت
    پاسخ:
    تولدت مبارک نرگس گل
    آیدین عزیزم اردیبهشتت بهشتی
    پاسخ:
    برای تو بهشت تر الهام خوبم
    به به...
    واقعا اردیبهشت رنگ و بوی بهشت دارد.
    سلامچه چشم انداز خوبی دارید شما! عجب بهشتی
    دقیقا ... راستی هرزمان که موقع شفق خواب هستم یااد تو می افتم که بیداری. خیلی خوبه . کاش منم از این خواب دل می کندم!!!! همه روزت اردیبهشتی ...
    پاسخ:
    منم گاهی بیدار میشم نه همیشه....
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی