آوای فاخته

روزی ظهور میکنی و می رسد بهار

آوای فاخته

روزی ظهور میکنی و می رسد بهار

آوای فاخته

دلم میخواهد هفت شهر عشق عطار را بگردم و
به گفته مولانا: آنچه یافت می نشود، آنم آرزوست
و اینجا را نقش میزنم برای فرزندانم
محمد حسین ۸۷/۱/۱۸
نورا ۹۱/۴/۱۴
علی ۹۵/۶/۲۹

بایگانی
آخرین مطالب

برکت

چهارشنبه, ۱۱ تیر ۱۳۹۳، ۱۲:۵۱ ب.ظ

هوای گرم تیرماه این روزها خیلی نمود میکند  

پسرم، ظهر در راه برگشت از مسجد یک بستنی یخی پرتغالی نوش جان کرده و به محض رسیدن به خانه از مزه بستنی و پرزهای پرتغال و خنکی که به جانش نشسته برایم سخنوری میکند

بعضی از سحرها را بلند میشود و بادام میخورد نیت روزه میکند و نمازش را میخواند وبعد هم میخوابد

هرچیز را که دوست دارد میخورد، اما در مورد چیزهایی که دوست ندارد به جمله من روزه هستم اکتفا میکند و از خورردن سرباز میزند

دخترم هم که راه و بیراه کنار یخچال است و محتویات آن را رصد میکند یا دائما آب یخ طلب میکند..وقت غذایش هم چند لقمه را به زور به دهان من میچپاند

وقت افطار هم که میشود ناگهان قالب پنیر گم میشود و لب و لوچه پنیری دخترمان هم گواه ماجرا...

و آب جوشیهایی که حالا دیگر کمی ولرم شده اند همگی شان توسط ایشان تست میشود که مبادا مزه یکی با دیگری فرق کند

و من هم این وسط گاهی خسته ام و خیلی هنر کنم به قرائت روزانه قران برسم اما کلنجار رفتن با بچه ها، قسمت اصلی ماجراست که نایی به بدن نمیگذارد

اما این را هم میدانم که اگر بچه هایم حس کنند ارمغان این ماه مبارک برایشان یک مادر بد اخلاق شده تمام قافیه را باخته ام

رمضان مبارک و برکت آن در زندگی ها تا ابد مستدام

نظرات (۱۰)

راستی میگما چه جوری نورا پایین ثابت مونده و محمد حسین بالا ؟؟؟!!!
پاسخ:
به الا کلنگش نگاه کن..سمت نورا دو تا صندلی داره :) و سنگین تره
نماز روزه هاتون قبول خدا توفیق بده برکات این ماه رو درک کنیم. چقدر ماشالله شیرین شدن
پاسخ:
قبول حق...ممنون
سلام نماز روزتون قبول باشه نظرات پست جدید غیر فعال بود! اومدم بنویسم همه اینها یعنی چقدر خوب و نیکو ، تربیت شده ... دست گلتون درد نکنه
چقدر حرفهات آشنا بود برام. خدا رو شکر امسال ارمیا قبل از افطار من شامش را خورده ولی سالهای قبل یادم میاد که مثل شما ماجرا داشتیم. از بین چیزهایی هم که در طول روز ازم می خواد می دونی چی خیلی به هوس میندازه منو؟ خیار پوست کنده و خرد شده با نمک و لیمو ترش :)
پاسخ:
واااای...فکر کن
  • عمو و منصوره
  • سلام. عمه میگه تا این چیزها را می خونم دلم برای نورا یه ذزه میشه.اصلا نمیتونیم درباره خود مطلب چیزی بگیم
    پاسخ:
    دل به دل را داره نورا هم عمو و عمه اش رو خیلی دوست داره
    تولد نورای پر از نور مبارک باشه.
    پاسخ:
    ممنون
    راست گفتی ... رمضان ماه سنجش صبوری های ماست ....در همه جهات تولد دختر دوست داشتنیت مبارک
  • مامان صالح
  • سلام طاعات و عباداتتون قبول . تولد نورا خانم هم مبارک باشه
  • ساز زندگی من
  • نورای عزیزم تولد دو سالگی ات مبارک
    یه مامت عالی....من همیشه ترس از تربیت فرزند داشته ام....
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی