آوای فاخته

روزی ظهور میکنی و می رسد بهار

آوای فاخته

روزی ظهور میکنی و می رسد بهار

آوای فاخته

دلم میخواهد هفت شهر عشق عطار را بگردم و
به گفته مولانا: آنچه یافت می نشود، آنم آرزوست
و اینجا را نقش میزنم برای فرزندانم
محمد حسین ۸۷/۱/۱۸
نورا ۹۱/۴/۱۴
علی ۹۵/۶/۲۹

بایگانی
آخرین مطالب

آفریده های کوچک خدا

شنبه, ۵ دی ۱۳۹۴، ۱۱:۱۷ ق.ظ

در ماشین بودیم، پاکت پفیلایش به نیمه رسیده بود که آن را تحویل من و پدرش داد و گفت دیگر نمیخواهم،  میخواهم از پفیلای برادرم بخورم، ما هم از خدا خواسته تمامش کردیم.

پفیلایش که تمام شد، آمد سراغم که پفیلایم را پس بده گفتم تمام شد، خودت گفتی که نمیخواهم، من هم آن را خوردم.

سی ثانیه ای سکوت کرد و بعد هم به ضربتی من را نوازش کرد و گفت هیچ وقت خوراکیهای من را نخور.

بساط سفره صبحانه را برپا کردم و برایش لقمه ها را چیدم در سینی، همینطور که مشغول بود من هم  یکی از لقمه هایش را خوردم، نگاهم کرد و گفت حرفت زشت بهت بزنم؟! چرا لقمه ام را خوردی؟ گفتم ببخشید اما چه اشکالی داره که منم از صبحانه شما بخورم!! در ضمن شما اجازه نداری حرف زشت بزنی، دوباره گفت پس حرف زشت دخترانه میزنم، گفتم اون هم اجازه نیست، سرش را انداخت پایین و گفت ببخشید که میخواستم به شما حرف زشت بزنم.

برادرش رفته مدرسه، به نورا میگویم داداش مهربان کجا رفته؟ میگوید مدرسه.

میگویم دوست داری شما هم بروی؟ میگوید خیلی، میگوید می روم که تکلیف بنویسم، اما حرصت نمیدهم ، خودم تند تند می نویسم... .

خدایا چقدر این آفریده های کوچک تو خوبند.


  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۴/۱۰/۰۵
  • ۵۵۴ نمایش

نورا

نظرات (۸)

پر از اخلاص و پر از پاکی با همون فطرت اصیل انسانی، و چقدر بده که ما گاهی با سطحی نگری هامون این روح لطیف رو نادیده میگیریم
خدا حفظش کنه
ای جانم....
شیرین زبون !
  • محبوب حبیب
  • سلام
    آخی. نازی. 
    چه اسمای قشنگی دارن این محمدحسین و نورا.  و چقدر آدم بیشتر حواسش جمع میشه که اینها واقعا سرشت شون پاکه پاکه
    خدا حفظ شون کنه
    واقعا خوبند همه ی بچه ها خوبن و شیرین
    بچه ها ، فرشته اند .... 
    حق داره. بالاخره مادر باید امانت دار باشد(ایکون چشمک)
    پاسخ:
    همین رو بگو...
  • سروش آسمانی
  • این آفریده های کوچک خدا هم خوبند، هم عالی، هم عجیب و هم چقدر زیبا.
     و عظمت خلقت خدا جدا که در خلق روح انسان یکجا جمع شده، مخصوصا روح زیبای و بی آلایش کودکان.
    مطلب بسیار زیبا و فرح آوری بود. ان شاء اله همیشه شاد باشید.التماس دعا
    عزیزم
    چقدر دلم برای نورای نازنین تنگ شده بود.


    در قضیه اعتراض به خوردن لقمه صبحانه به عنوان یک تپل کاملا حق را به نورا می دهم. البته حق اعتراض و نه گفتن حرف زشت    (:
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی