آوای فاخته

روزی ظهور میکنی و می رسد بهار

آوای فاخته

روزی ظهور میکنی و می رسد بهار

آوای فاخته

دلم میخواهد هفت شهر عشق عطار را بگردم و
به گفته مولانا: آنچه یافت می نشود، آنم آرزوست
و اینجا را نقش میزنم برای فرزندانم
محمد حسین ۸۷/۱/۱۸
نورا ۹۱/۴/۱۴
علی ۹۵/۶/۲۹

بایگانی
آخرین مطالب

معنا

دوشنبه, ۱۹ مهر ۱۳۹۵، ۰۸:۵۲ ق.ظ

دلم میخواهد نوزادی علی را لحظه به لحظه مزه مزه کنم.

یک جوجه گرم و نرم و سبک در آغوش من.

عجیب شیرین و خواستنی است این تجربه سوم.

حس میکنم قلبم سه تکه شده است و هنوز گنجایشش کم است، باید برای هر سه شان گسترده شوم،برای غمها و رنج ها و شادیهایشان.

این روزها سخت است، عادت ندارم سختی ها را پر رنگ.کنم چرا که میدانم این روزها هم میگذرد چه برای من و چه برای آنهایی که فکر و دغدغه شان یک لحظه رهایم نمیکند و فقط دلخوشم به خدایی که نگاهمان میکند و سعه صدرمان میدهد.

و این روزهای من قرین محرم شده است، برشی از یک تاریخ که گل های سرسبد آفرینش، پر پر میشوند.

هر چقدر هم که پردرد باشی در مقابل درد و رنجهای این خانواده، بازهم شرمنده میشوی.

و در کلاس حضرت زینب، مشق میکنی که جهت دار زندگی کردن، به رنجهایت هم معنا میبخشد و آنها را زیبا و انسان ساز می کند.

شبها، بچه ها مشکی میپوشند و با پدرشان به مسجد می روند.

نورا به من میگوید تو نمیتوانی با ما بیایی چون یک بچه خیلی کوچک داری و بعد هم برای دلداری من میگوید یک خورده که صبر کنی بچه ات بزرگ میشود و میایی و بعد هم بی حد به قربان صدقه علی میرود و سرتاپایش را بوسه باران میکند و میرود.

و من دلخوشم به این خاندان و محبتشان که ناجی مان میشود در این زمانه پر تلاطم.

و تو ای کشتی نجات،

ای عطشان

ای خون خدا

ای کشته اشکها

ای حسین جان 

فرزندانم را دست گیر باش تا ابد


  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۵/۰۷/۱۹
  • ۶۷۴ نمایش

حرف دل

علی

محمدحسین

نورا

نظرات (۵)

  • سیده ای که شفا گرفت
  • زیر پرچم بهترین خاندان عالم سلامت و پاینده باشن این عزیزان
  • بانوی ایرانی
  • سلام بانو جان.  نوشته های پر از معرفتتون رو مدتیه که دنبال می کنم.  برای ماهم دعا کنید.  
     خوشحال میشم اکانت اینستاگرامتونو بدونم البته اگه اشکالی نداره💜
    پاسخ:
    سلام
    محتاجیم بدعا
    اینستا:
     aidin khazrayi
    خدا حفظشان کند
    التماس دعا
    سه تا بوس برای سه تاشون ... زنده باشند زیر سایه مولا علی ... (:
    دعای زیبای بود(چند خط اخر)امید به خدا همین میشه.
    پسرا ظاهرا شبیه بهمن ولی نورا نه.پوست نورا روشنه و پسرا سبزترن وحس می کنم‌نورا خیلی سر زبون داره و شیطونی می کنه ولی پسرا ارومترن
    پاسخ:
    آره سمانه جون
    توصیفاتت کاملن درسته
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی