آوای فاخته

روزی ظهور میکنی و می رسد بهار

آوای فاخته

روزی ظهور میکنی و می رسد بهار

آوای فاخته

دلم میخواهد هفت شهر عشق عطار را بگردم و
به گفته مولانا: آنچه یافت می نشود، آنم آرزوست
و اینجا را نقش میزنم برای فرزندانم
محمد حسین ۸۷/۱/۱۸
نورا ۹۱/۴/۱۴
علی ۹۵/۶/۲۹

بایگانی
آخرین مطالب

سی و شش

جمعه, ۶ اسفند ۱۳۹۵، ۰۷:۴۰ ق.ظ

روز شلوغی بود.

فقط دو ساعت کامل منتظر دندان پزشک بودم.

شب قبلش هم علی را تنهایی بردم دکتر.

حسین و نورا در ماشین مراقبش بودند و من هم میراندم.

با کوهی از قطره و آنتی بیوتیک هم برگشتیم خانه.

امروز هم دوست دارم بروم میدان نقش جهان قدم بزنم.

دیشب نورا گفت میخواهم برایت خانه را چراغانی کنم.

حسین هم گفت من میروم آهنگ تولد برایت بیاورم.

من هم یک کیک توت فرنگی بار گذاشتم که عطرش تمام خانه را پرکرد.

باران نم نم میبارید.

پنج تایی زیر نم نم باران رفتیم انس، و من یک کیف بیست و نه هزار تومانی انتخاب کردم و این شد هدیه تولدم.

دو تا آدامس خرسی خوردم و کلی آدامس برای بچه ها باد کردم و ترکاندم و خندیدیم.

عکسهای بامزه انداختیم.

و حس کردم چقدر این سی و شش سالگی مهربان است.

بقول نیما یوشیج سی و شش بهار و تابستان و پاییز و زمستان را دیدم

فرفره چرخ میزند و تکرار میشود

همه چیز تکرار میشود

 بجز مهربانی.



  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • ۹۵/۱۲/۰۶
  • ۴۵۵ نمایش

نظرات (۵)

دوست نازنینم
تولدت مبارک
امیدوارم خودت و عزیزانت همیشه مشمول  خیر و برکت و فضل وعشق الهی باشید.

پاسخ:
ممنون ازینهمه دعای خوب
  • فرزانه شین
  • سلام
    تولدتون مبارک
    پاسخ:
    سلام
    ممنون
  • الهام(مامان هلسا)
  • وووووووووووووووووووووووای سلام گلللللللللللللم
    تو یه نی نی دیگه داری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟جووووون من؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    فدات بشم.بذار بخونمت ببینم چه کارا کردی....
    وایییییییییییییی من تو ذهنم هنوز نورا نی نیه!!!!!!!!!!!!!!!
    شووووووووووکم
    پاسخ:
    سلام...
    خوب نیستی 
    کجایی؟
    من دلم برات تنگ شده حسابی
    تولدت مبارک آیدین عزیزم ! امیدوارم خیلی لذت ببری از سی و شش سالگی ... خیلی خوبه که اینقدر ساده و قشنگ لذت می بری و اینقدرم قشنگ می نویسی ... خیلی دوستت دارم و برات بهترین ها رو آرزو دارم . (:
    سلام
    با چند روز تاخیر تولدتون مبارک
    منم با این مدل تولد خاص موافقم. متفاوت از دیگران
    پاسخ:
    ممنونم
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی