آوای فاخته

روزی ظهور میکنی و می رسد بهار

آوای فاخته

روزی ظهور میکنی و می رسد بهار

آوای فاخته

دلم میخواهد هفت شهر عشق عطار را بگردم و
به گفته مولانا: آنچه یافت می نشود، آنم آرزوست
و اینجا را نقش میزنم برای فرزندانم
محمد حسین ۸۷/۱/۱۸
نورا ۹۱/۴/۱۴
علی ۹۵/۶/۲۹

بایگانی
آخرین مطالب

سلام

سه شنبه, ۱ فروردين ۱۳۹۶، ۰۷:۰۶ ق.ظ


چند ساعت دیگر سال جدید را تحویل میگیریم بلطف خدا.
این لحظه با شکوه برای من، مثل شبهای قدر است.
امضا میکنند و تحویل میگیرند و تحویل میدهند.
سالی که گذشت برای من، سخت و دشوار بود.
اما همیشه به این فکر میکنم که سخت تر ازین هم میتوانست باشد.
نمیدانم آنهایی که این سال را ناسزا گویان بدرقه میکنند، دقیقا چه کسی را نشانه میروند!
غیر از وجود نازنین پروردگار، چه کسی این سال را میچرخاند!
اینکه با هر مرگی زمین و زمان و گلچین روزگار را لعنت کنیم، اینرا و دقیقا اینرا از کجای دلمان آورده ایم!!
آرزو میکنم که درسال جدید مهربانتر،با معرفت تر و رو راست تر باشیم.
اول با خدا و با بعد هم با خودمان.
حس میکنم این ساعتهای پایانی را هم، مثل بیشتر لحظه های سالی که گذشت خسته ام.
خسته از اینکه هنوز خیلی از گره هایم باز نشده اند.
اما همین گره ها دستهایم را باز تر و بلند تر میکند برای خواندن دعای تحویل سال.
هر سال که میگذرد، هر چقدر که بزرگتر میشوم و هر چقدر که به دور و برم بیشتر نگاه میکنم، بیشتر حس میکنم که نیستی، بیشتر حس میکنم که غیبتت دارد پر رنگ میشود...
وقتی که تو نیستی
دنیا چیزی کم دارد
مثل کم داشتنِ یک وزیدن، یک واژه، یک ماه!
من فکر می کنم در غیاب تو
همه ی خانه های جهان خالیست
همه ی پنجره ها بسته است
وقتی که تو نیستی
من هم
تنهاترین اتفاق بی دلیل زمین ام !*
وقتی تو نیستی
نه هست های ما چونان که بایدند ، نه باید ها
هر روز بی تو روز مبادا ست*
وقتی تو نیستی... .
*علی صالحی
*قیصر امین پور
پ.ن: لحظه به لحظه سال نو وقتی مبارک میشود که گناه نکنیم آنگاه هر لحظه اش میشود عید و مبارک.
تمام لحظه هایتان مبارک.


  • موافقین ۲ مخالفین ۰
  • ۹۶/۰۱/۰۱
  • ۳۹۹ نمایش

نظرات (۲)

  • همطاف یلنیـــز
  • سلام سلام
    ...
    نه هست های ما چونان که بایدند ، نه باید ها...
    اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
  • الهام(مامان هلسا)
  • سلام عزیز دلم
    سال نو مبارک
    ایشالله سال جدید سالی سرشار از رحمت و برکت و آرامش و سربلندی براتون باشه
    ایشالله سایه شما و همسر مهربونت سالیان سال بالا سر سه فرزند نااااااازت باشه
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی