آوای فاخته

روزی ظهور میکنی و می رسد بهار

آوای فاخته

روزی ظهور میکنی و می رسد بهار

آوای فاخته

دلم میخواهد هفت شهر عشق عطار را بگردم و
به گفته مولانا: آنچه یافت می نشود، آنم آرزوست
و اینجا را نقش میزنم برای فرزندانم
محمد حسین ۸۷/۱/۱۸
نورا ۹۱/۴/۱۴
علی ۹۵/۶/۲۹

بایگانی
آخرین مطالب

بهار

سه شنبه, ۸ فروردين ۱۳۹۶، ۱۲:۳۶ ب.ظ

عید هم عیدهای قدیم.

سراغ هر کسی را که میگیری راهی سفر شده است.

این خیلی خوب است که دیگر خودمان را در بند دید و بازدیدهای زورکی نمیکنیم و میرویم سفر و اصلا میرویم دنبال دلمان.

اما من عید دیدنی را دوست دارم.

آنهم عید دیدنی رفتن به خانه کسانی که فقط سالی یکبار به منزلشان پا میگذاریم.

اما همانها هم رفته اند سفر.

بعد از سیزدهم هم که اصولن عید دیدنی معنی ندارد چون آدمها دیگر وقتش را ندارند. 

حس میکنم هرچه میگذرد بیشتر در خودمان  فرو میرویم و کمتر حس میکنیم که صله رحم یک نیاز اجتماعی است.

و من عجیب دلهره دارم ازین دور شدنها.

بهار دلکش رسید و دل به جا نباشد
بهار نود و شش

  • موافقین ۲ مخالفین ۰
  • ۹۶/۰۱/۰۸
  • ۵۳۸ نمایش

نظرات (۳)

سلام آیدین جان
سال نو مبارک . 
ولی من هیچ نوروزی مسافرت نمیرم و مثل تو دید و بازدید رو ترجیح میدم. ولی کلا نسبت به قدیمها خیلی کم شده صله ی رحم ...
یه روز بیا دیدن من ... (:
  • الهام(مامان هلسا)
  • سلام آیدین جان سال نو بر شما مبارک
    ایشالله شاد باشی هر روزش و شادی رو به اطرافیانت هم ببخشی
    پاسخ:
    سلام الهام جان
    ممنون عزیزم
    همینطور برای شما
    من هر سال که میرم خونه مامانم این‌ ریزش مهمانها رو ‌کاملا حس می کنم.کاملا موافقم باهات به نکته خوبی اشاره کردی
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی