آوای فاخته

روزی ظهور میکنی و می رسد بهار

آوای فاخته

روزی ظهور میکنی و می رسد بهار

آوای فاخته

دلم میخواهد هفت شهر عشق عطار را بگردم و
به گفته مولانا: آنچه یافت می نشود، آنم آرزوست
و اینجا را نقش میزنم برای فرزندانم
محمد حسین ۸۷/۱/۱۸
نورا ۹۱/۴/۱۴
علی ۹۵/۶/۲۹

بایگانی
آخرین مطالب

سحر

چهارشنبه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۶، ۰۴:۳۷ ب.ظ

هشت ماهگی علی که تمام شد به دوباله رفتن افتاد.

این روزها هر غریبه ای را که میبیند سر خم میکند و لبخند میزند و بعد هم مشتهایش را گره کرده بالا می آورد و سرسری میکند و دوباره لبخند میزند.

لپ های چال دار و ابروهای کمانی اش دل تک تکمان را آب کرده است.

مشهد که رفتیم، همین چهارست و پا رفتنش کلی به دردسرمان انداخت موقع نمازهای جماعت.

اما همین مشهد، دل گرفته مان را کلی باز کرد و نوازش داد.

هر چند که روز آخر شعبان، نورا در درالحجه گم شد و من و پدرش و حسین هر کدام به طرفی میدویدیم  و نفسهایمان به شماره افتاده بود ، اما بلطف امام رضا، پیدا شد و قلبمان آرام گرفت.

روز آخری که مشهد بودیم روز اول ماه مبارک بود و من غبطه خوردم به لحظه لحظه های این حرم امن در این ماه مبارک.

....

سحر نشسته ام سر سجاده و از ایوان به آسمان نگاه میکنم.

به ماه و ستاره ها و هوای خنکی که جانم را مینوازد.

حس میکنم وقتی زمین در مقابل عظمتی که خدا در این جهان، آفریده از اندازه یک اتم هم کمتر است، پس من کجای این هستی پهناورم؟ اصلا دیده میشوم؟؟

اما من دلخوشم

دل خوشم به خدایی که نور آسمانها و زمین است و از رگ گردنم به من نزدیکتر.

رمضانتان مبارک و پر از معرفت.

پ.ن: یک قاعده ای در خانه ما هست که هرچیز مادی که تا بحال گم شده پیدا شده است، آنهم به همت همسرم.وقتی هم که پیدا میشود با لبخند میگوید به خاطر مال حلالی است که به خانه میآورم.

این ساعت سبزی که دست حسین است پارسال در حرم امام رضا گم شد، امسال همسرم رفت قسمت اشیای گمشده و در آرشیو گمشده های خرداد پارسال پیدایش کرد.همه مان شیفته این ساعت شده ایم.یک سال در جوار امام رضا به امانت بوده است. سبز و مهربان.. 

  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • ۹۶/۰۳/۱۰
  • ۵۸۰ نمایش

نظرات (۶)

ساعت خوشبخت...!
  • محسن رحیمی
  • سلام علیکم. الان متن‌تون رو در مورد سفر سوریه در سال ۹۰ خوندم، به طور اتفاقی به اون متن رسیدم. متن خوبی بود. درود بر شما. 
    سلام
    مدتهاست وبلاگتون رو میخونم و عاشق سبک زندگیتون هستم پاره وقت کار میکنم با درجه علمی تقریبا بالا
    دو دختر دارم دبیرستانی و دبستانی و حالا بعد ده سال به خاطر اصرارهای دختر کوچکم دوباره باردارشدم
    نمیدونم چرا مطمین بودم بچه م پسر می
    شه و حالا که فهمیدم دختره روحیه م خیلی خراب شده
    شما اولین و تنها کسی هستین که دارم این مطلب رو بهش میگم از به زبون آوردن این حرفها و حتی از خطورش به مغزم میترسم ولی نمی دونم با این احساس چیکار کنم
    همش توی ذهنم میگم اگه قرار به دختر بود که دو تا داش
    تم چه کاری بود تو این سن و سال خودم رو دوباره گرفتار کردم
    شوهرم نمیدونم ته دلش واقعا چیه ولی همش میگه معم اینه که سالم باشه جنسیت مهم نیست ولی از نگاه های اطرافیان خصوصا خانواده خودم حس ترحم دلسوزی بهم دست میده
    دحترام خداروشکر سالم بسیار باهوش و موفق و توی فامیل زبانزد هستند
    تو رو خدا راهنماییم کنین
    یه چیزی بگین دلم آروم بشه
    پاسخ:
    به به
    چه زندگی خوبی دارین
    و چقدر عالی که خدا سه تا دختر بهتون هدیه کرده
    برین لذتش رو ببرین و خدا رو شاکر باشین
    تمام اینها به نگرش خودتون برمیگرده
    وقتی از درون خودتون رو تقویت کنین ، نگاه که هیچ، حرف و عمل مردم هم در مقابل خواست خدا که بالاترینه براتون بی اعتبار میشه
    وقتی ما به خدا اعتقاد داریم به آنچه که اون مقدر کرده هم معتقدیم
    انشالله که سالم و صالح باشه دختر نازنینتون
    ضمنا وقتی بیاد انقدر براتون دلبری میکنه و برکت میاره وجودش... که از تمام حس های امروزتون به خنده می افتین...
  • مامان صالح
  • سلام زیارت قبول  طاعاتتون هم قبول همراه شما و نوشته های پر از احساستون اشکم در میاد. 
    سلام
    زیارت قبول
    هرسه شون رو از طرف من ببوسین که از حرم امن اومدن.


    دلم یه ایوان رو به قبله می خواد برای همون بادخنک سحر .  من همیشه تو ذهنم هست که بین الطلوعین بیداری. دعا کن برامون لطفا.
    سلام آیدین
    زیارتت قبول ... محمد حسین و نورا و علی رو از طرف من ببوس ...
    خداراشکر که اینقدر حس خوبی داری ...
    من یه بار نشده بیام وبلاگت رو بخونم و اشک توی چشمهام حلقه نزنه ... صاف و پاک و بی ریا می نویسی ... خدا همه تون رو حفظ کنه و شاد و سلامت باشید .
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی