آوای فاخته

روزی ظهور میکنی و می رسد بهار

آوای فاخته

روزی ظهور میکنی و می رسد بهار

آوای فاخته

دلم میخواهد هفت شهر عشق عطار را بگردم و
به گفته مولانا: آنچه یافت می نشود، آنم آرزوست
و اینجا را نقش میزنم برای فرزندانم
محمد حسین ۸۷/۱/۱۸
نورا ۹۱/۴/۱۴
علی ۹۵/۶/۲۹

بایگانی
آخرین مطالب

۱ مطلب در شهریور ۱۳۸۸ ثبت شده است

 


و ان الراحل الیک قریب

سلام خیلی خوشحالم چونکه شروع وبلاگ جدیدم همزمان با ماه خدا شده.

ماهی که خیلی هامون سعی میکنیم بارمون روببندیم سعی میکنیم دنبال یه توشه درست و وحسابی باشیم آخه بعضی وقتا یادمون میره که مسافریم و اصلا مقصدمون رو فراموش میکنیم و انقدر تو ایستگاههای دنیا غرق خوشیهای الکیش میشیم که انگاری جا میمونیم...جامیمونیم از هر اونچیزی که باید میکردیم  اماااااااااااا نکردیم.

اما این ماه یه تلنگره که سفر دوباره به یادمون بیاد...و یادمون بیاد که خدا یه کتابی داره که راهنمای سفره و یادمون بیاد که حداقل یک ماه از سال رو به این راهنمای سفر یه نگاهی بندازیم تا بیراه نریم کتابی که لحظه ای نباید از دستمون گم بشه چونکه نوره و اگه این نور نباشه این راه تاریکه...خیلی تاریک...اونقدر تاریک که باید از سیاهی اون تنها و تنها به خدا پناه برد...

این ماه پر از نوره و تو سحرهای این ماه  ستاره ها و ماه پر نورتر از همیشه هستن و اصلا انگار زمین به آسمون نزدیکتر شده تو یکی از این سحرهای رویایی داشتم دعای ابو حمزه ثمالی رو میخوندم ... و ان الراحل الیک قریب...هرکه به سوی تو سفر کند راهش بسیار نزدیک است ...پس شاید به همین دلیله تو این شبها ستاره ها پرنورترن و ما به آسمون نزدیکتر اصلا انگار که اهل زمین به اهل آسمون نزدیک تر شدن.

گاهی میگم ایکاش سفرمون از زمین بود تا آسمون یعنی عمودی سفر میکردیم و تو راهمون خوشه خوشه ستاره میچیدیم و به آسمون هفتم که میرسیدیم همه رو به خدا تقدیم میکردیم...اما میگم نه اونجوری سفرمون خیلی طولانی میشد...چندین سال نوری طول میکشید...همون بهتر که رو زمینیم و باید دایره وار حرکت کنیم تا اینکه یه جایی بایستیم و اذن ورود به آسمون رو بهمون بدن...همیشه از خدا میخوام که این تو این حرکت دایره وار هدایتم کنه تاخیلی سرم گیج نره و خیلی از راه بدر نشم و همراهم باشه تا راهم صاف و هموار و نزدیک بشه و من بشم مسافر راه خدا.

خدایا به حرمت این ماه چنان کن که در سفرمون به سوی تو، لحظه به لحظه با تو باشیم و برای تو...آمین