آوای فاخته

روزی ظهور میکنی و می رسد بهار

آوای فاخته

روزی ظهور میکنی و می رسد بهار

آوای فاخته

دلم میخواهد هفت شهر عشق عطار را بگردم و
به گفته مولانا: آنچه یافت می نشود، آنم آرزوست
و اینجا را نقش میزنم برای فرزندانم
محمد حسین ۸۷/۱/۱۸
نورا ۹۱/۴/۱۴
علی ۹۵/۶/۲۹

بایگانی
آخرین مطالب

نورای من

دوشنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۹، ۰۶:۰۱ ق.ظ

چهاردهم تیر ماه تولد نورا بود.

که مصادف شد با تولد امام رضای رئوف.

و از آنجایی که نورا در روز عید غدیرمتولد شده است،  هرسال عید غدیر هم یک کیک برای نورا میپزیم و تولدش را تبریک میگوییم.

حسین تابحال دوتولد دوستانه داشته است که همه دوستان کلاسش به تولدش آمدند و الحق هم خوش گذشت.

و نورا تا بحال نداشته است.

عید غدیر امسال گفتم جان مادر انشالله که ۱۴ تیر که بیاید این ویروس رفته است و یک جشن دوستانه برایت میگیریم.

اما نشد.

و چه بی رحمانه این ویروس چنگ انداخته به لحظه لحظه هایمان.

اما عوضش سه روز برایش جشن گرفتیم.

سه تا کیک پختیم و با شمعها لبخند زدیم و در تولد آخر یکی از دوستهای صمیمی اش را دعوت کردیم و در حیاط تولد گرفتیم.

و علی در تمام این روزهای ذوق میکرد و بارها اعلام میکرد که این تولد من است نه نورا.

و نورا، این دختر مهربان هشت سالگی اش را تمام کرد.

وقتی به چشمانش نگاه میکنم حس میکنم تمام لطف خداوند را میبینم.

وقتی به اراده و همتش نگاه میکنم احساس شعف میکنم که انقدر مصمم در راه هدفهایش تلاش میکند و پیشرفت میکند و برایش مهم است که اوقاتش به بطالت نرود.

مهر و محبتش هم به تک تک ما ستودنی است.

خواهرانه علی و حسین را غرق محبت میکند و در اوج تمام دلتنگیها و خستگیهای من، مثل یک نور میتابد و قلبم را روشن میکند.

و از خدا ممنونم که حضور نورا را مثل یک نور و معجزه در زندگی مان میبینیم و لمس میکنیم.

خدایا درین رورهای بیماری و خاکستری نگه دار تمام بچه های دنیا باش که هر بچه ای، یک نور و معجزه برای قلب پدر و مادرش است.

آمین یا رب العالمین.

۲۳  تیرماه ۹۹

  • موافقین ۲ مخالفین ۰
  • ۹۹/۰۴/۲۳
  • ۲۱۷ نمایش

نظرات (۲)

سلام دوست عزیز

چند وقتی میشد شاید چندسالی که گمتون کرده بودم و اتفاقی با به یاد آوردن اسم وبلاگتون، یافتمتون...

خیلی پیش از این میخوندمتون

خوشحالم که هنوز دست از وب نگاری، نکشیدین...

امیدوارم در صحت و سلامت این روزگار کمی تاحدودی ناسازگار رو سپری کنید و به روزگار سراسر سلامتی و دلخوشی و آرامش و شادی برای ظهور مولامون برسیم ان شاءالله...

پاسخ:
سلام
ممنو ازلطف شما

به نظرم توی پیام قبلی آدرس وبلاگم رو اشتباه نوشتم!

 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی