آوای فاخته

روزی ظهور میکنی و می رسد بهار

آوای فاخته

روزی ظهور میکنی و می رسد بهار

آوای فاخته

دلم میخواهد هفت شهر عشق عطار را بگردم و
به گفته مولانا: آنچه یافت می نشود، آنم آرزوست
و اینجا را نقش میزنم برای فرزندانم
محمد حسین ۸۷/۱/۱۸
نورا ۹۱/۴/۱۴
علی ۹۵/۶/۲۹

بایگانی
آخرین مطالب

به بهانه سی سالگی

پنجشنبه, ۵ اسفند ۱۳۸۹، ۱۰:۳۹ ب.ظ


امروز سی ساله میشوم و این یعنی که از بیست میگذرم

وقتی که بیست ساله بودم سی سالگی برایم یک مرز بود مرز میان خنده های صدا دار و بی صدا مرز میان شیطنت و وقار، مرز میان رهایی و مسئولیت

بیست سالگی گذشت و من امروز سی ساله ام...احساس میکنم فاصله میان بیست تا سی سالگی به چشم بر هم زدنی گذشت و من این فاصله را دویدم

در راه تهران و اصفهان، توی اتوبوس و هواپیما...میان اشکها و لبخندها...میان تردید ها و باورها و یقین ها

دویدم...قد کشیدم و دویدم

و امروز چرا دروغ بگویم! خستگی تمام این دویدن ها را گاهی احساس میکنم

گاهی لازم است که بنشینم لب چشمه ای و روحم را تازه کنم

اما ...اما اعتراف میکنم که من باز هم میدوم و با اینکه امروز سی ساله میشوم اما باز هم میخندم، صدا دار و بی صدا فرقی نمیکند ...و من با تمام وقار شیطنت میکنم و در اوج تمام مسئولیتهایم آواز رهایی سر میدهم

سی سالگی سلام...به وجودم خوش آمدی 

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۸۹/۱۲/۰۵
  • ۵۳۶ نمایش

حکایت زندگی

نظرات (۸)

Happy Birthday
ببینم کدوم عکس رو گفتی کنار بقیع مشغول دعای کمیل بودی؟من ندیدمش عزیزم
سلام آیدین جونوای مبارک تولدت مبارکان شا ا... که دو صد سال زنده باشیچه جالب من هم کمتر از پنج ماه دیگه به سی می رسممبارکت باشه عزیزممحمد حسین رو هم ببوس
  • قطره باران
  • مبااااااااررررررک بااااااااااشه
    خیلی دیر به دیر آپ می شی.کجایی آیدین جون؟محمد حسین عزیزم چطوره؟خوبه؟سلام برسونید
    وبلاگ جمعیت امام علی اصفهان را ببینید imamali-esf.blogfa.com
    سلام آیدین جونسال نو مبارکامیدوارم سالی سرشار از شادی و سلامتی داشته باشی و به تموم اهدافت برسی
    نه عزیزم چرا حسودیم بشه.خوب گفتیخودمم می دونم که شوهرم به مراتب ایمانش بیشتر از منه و از تمام وقایای زندگی درس انسان شدن می آموزهممنونم عزیز دلم
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی