آوای فاخته

روزی ظهور میکنی و می رسد بهار

آوای فاخته

روزی ظهور میکنی و می رسد بهار

آوای فاخته

دلم میخواهد هفت شهر عشق عطار را بگردم و
به گفته مولانا: آنچه یافت می نشود، آنم آرزوست
و اینجا را نقش میزنم برای فرزندانم
محمد حسین ۸۷/۱/۱۸
نورا ۹۱/۴/۱۴
علی ۹۵/۶/۲۹

بایگانی
آخرین مطالب

خرید

پنجشنبه, ۹ آذر ۱۳۹۱، ۰۷:۵۸ ب.ظ

امروز رفته بودیم خرید

شنیدم هایپر اصفهان راه افتاده دلم میخواست ببینم چقدر شبیه هایپر تهرانه که دیدم مو نمیزنه...خلاصه مو به مو،  سطر به سطر، شبیه هم

فقط تو تهران یه ماشینهایی داره که سبد خریده و بچه ها میشیننن توش و ماشین بازی میکنن که اینجا نداشت

وقتی رسیدیم به قسمت اسباب بازی و خصوصا ماشینها، چشمهای محمد حسین برق همیشگی اش رو زد

یکی از مشکلات من با حسین اینه که از ماشین سیر نمیشه

من با نورا چرخ میزدم و حسین هم با باباش

گهگاهی هم صداش رو میشنیدم که همسرم اومد پیشم و گفت خیلی بی تابی میکنه براش ماشین بگیریم؟

منم گفتم نه...

وقتیکه حسین به اسباب بازی ها میرسه این مشکل همیشه پیش میاد

همین دو هفته پیش بود که خاله ام علاوه بر ماشینهای قبلی اش نزدیک بیست تا ماشین دیگه هم براش سوغاتی آورده که قرار شده یواش یواش بهش بدیم

شروع کردم باهاش حرف زدن...راضی نمیشد

نمود راضی نشدنش هم اینطوری نیست که داد و فریاد بزنه یا پا به زمین بکوبه ویا متاسفانه مثل بعضی از بچه ها دست بزن به سمت پدر و مادرش داشته باشه...نه

فقط ریز ریز گریه میکنه و پنای صورتش پر از اشک میشه

دلم نمی خواست تسلیم بشم بغلش کردم و هر توضیحی که لازم بود دادم

راضی نشد اما بی خیال شد

با خودم گفتم هر روز داره بزرگتر میشه و خواسته هاش هم داره رنگ جدید تری به خودش میگیره

و تو ذهنم روزهایی رو تصور میکردم که بزرگ شده و ممکنه  خواسته هایی رو از ما داشته باشه که منطقا به صلاحش نباشه

توی  همین افکار بودم که دیدم نورا خوابش برده...معصوم  و آروم، بی هیچ خواسته ای

با خودم گفتم بی خود نیست که میگن با قد کشیدن بچه ها،مشکلات و دشواری های تربیتی شون هم قد میکشه و بزرگ میشه

خدایا توان این رو بهم بده که جدای از مادر بودنم، یه دوست صمیمی همیشگی برای بچه هام باشم

 

 

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۱/۰۹/۰۹
  • ۳۳۰ نمایش

مادرانه

محمدحسین

نظرات (۷)

  • مارتیا پسر دوست داشتنی ام
  • متاسفانه این جامعه الگوی همه بچه هاست . و این درد اور است .
  • یاس حسینیه
  • :-) دغدغه های مادرانه و چقدر این دغدغه ها زیادند...
  • فروغ(ردپاهایم)
  • عزیزم چه معصوم خوابیدهخداروشکر کن که حسین کولی بازی راه نمیندازه تو مراکز خرید بعضی بچه های بهانه گیر چنان جیغ هایی میکشن که من جای مادرشون مخم سوت میکشه اما موقعیت سختیه درک میکنم
    پاسخ:
    آره موقعیت سختیه
  • مامان محمدین
  • ئه رفتین هایپر 1 2 3 امتحان میشود.
    پاسخ:
    امتحان شد...اومد
  • مامان محمدین
  • اووووووووووووووووومد هوووووووووووووووووووووووووووووووورا عچیییییییییییییچم عزیزمممممممممممممممم نورای خوشل خوووووووودم. خیلی کارت درست و به جا بوده... من به سهم خودم آفررررررررین میگم
    پاسخ:
    هورررررررررررررررررررررااااااااااااااااااااااااااا
  • مامان شهاب
  • من این جا کامنت نذاشته بودم ؟
    تجربه ی جالبی بود. منم تلاش می کنم اگه به مطهره می گم نه، تا آخر نه بمونه. دخملی نازتو موش بخوره. چه ناز خوابیده. با این تیپ خوشگلش. من تا حالا هایپر نرفتم اصلا.
    پاسخ:
    نرفتی هم نرفتی...آدم گیج میشه تو خرید مخصوصا با بچه
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی