آوای فاخته

روزی ظهور میکنی و می رسد بهار

آوای فاخته

روزی ظهور میکنی و می رسد بهار

آوای فاخته

دلم میخواهد هفت شهر عشق عطار را بگردم و
به گفته مولانا: آنچه یافت می نشود، آنم آرزوست
و اینجا را نقش میزنم برای فرزندانم
محمد حسین ۸۷/۱/۱۸
نورا ۹۱/۴/۱۴
علی ۹۵/۶/۲۹

بایگانی
آخرین مطالب

آرامش

جمعه, ۱۷ آذر ۱۳۹۱، ۱۲:۴۶ ب.ظ

بچه اول پر از آرامشه اما

اما بچه دوم خوابش رو هم نمیبینه

خواب همون آرامش رو

به علت همون بچه اول....

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۱/۰۹/۱۷
  • ۳۹۵ نمایش

مادرانه

محمدحسین

نورا

نظرات (۹)

واقعا همین طوره ... اما اونایی که از دور تماشا می کنن می گن بچه های اول مظلوم ترن و دومی ها حقشون رو خوردن
پاسخ:
آره والا
  • مامان شهاب
  • ای جااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااانم خواهر داشتن خیلی خوبه حرفت رو قبول دارم من خودم بچع دومم
    پاسخ:
    منکه بچه اول و آخرم نمیفهمم چی میگی
  • مامان عمادوعمید
  • سلام یک همشهری دیگه پیدا کردم.من هم درمورد اسباب بازی همین مشکل را دارم.خوشحال میشم تبادل لینک داشته باشیم.
    پاسخ:
    ممنون
    بله . البته نه فقط بچه اول ارامش زداست بلکه پسرخاله هم هست !!!!!!! چقدر عکس نورا تو اون سبد خوشگله عزیزم .
    سلام فروغ جان منم بچه دومم و شرایط بچه دوم رو بیشتر دوست دارم. الهی ببین چه عشقی داره به خواهرش
    پاسخ:
    دقیقا
    خدا به مادری که باید بین این دوتا مدیریت کنه کمک کنه :)
    فعلا که دومی داره لپ اولی رو کتلت می کنه
  • مامان محمدین
  • حالا باز همسن باشن میگی از پس هم بر میان. آخی عزیزم. نورا جونم زودی بزرگ شو :)
  • فروغ(ردپاهایم)
  • با همه ی این حرف ها بچه دومی ها بیشتر خوش به حالشونه
    پاسخ:
    چی بگم والا؟؟
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی