آوای فاخته

روزی ظهور میکنی و می رسد بهار

آوای فاخته

روزی ظهور میکنی و می رسد بهار

آوای فاخته

دلم میخواهد هفت شهر عشق عطار را بگردم و
به گفته مولانا: آنچه یافت می نشود، آنم آرزوست
و اینجا را نقش میزنم برای فرزندانم
محمد حسین ۸۷/۱/۱۸
نورا ۹۱/۴/۱۴
علی ۹۵/۶/۲۹

بایگانی
آخرین مطالب

تفاوت

دوشنبه, ۲۷ آذر ۱۳۹۱، ۰۳:۳۳ ق.ظ

یلدای امسال هم زمان با تولدت، پیمان عقدمان نیز ده ساله میشود و چه برفی می بارید یلدای ده سال پیش، کاش دوباره برف ببارد چقدر این یلداها برای من دوست داشتنی است

این دست نوشته ام برای توست

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۱/۰۹/۲۷
  • ۳۸۸ نمایش

مادرانه

محمدحسین

نورا

نظرات (۸)

  • مامان محمدطه
  • سلام عزیزم ..من عاشق تجربه کردن این تفاوتها هستم...مبارکه خانم تبریک با هزارتا بوووووووووس
  • مامان کیارش
  • الهی که زنده باشن راستی سالگرد ازدواجتون هم مبارک
    پستای تو همیشه خیلی قشنگ و دلنشینه فروغ . خیلی خوشم میاد از این همه لطف و صفای خانواده ت و امیدوارم همیشه همیشه همین طور در کنار هم سلامت و شاد و خوشحال زندگی کنید .
    پاسخ:
    همینطور شما بهار جان
    همیشه عاشق باشید
    پاسخ:
    مرسی سمیرا جونم
    عاشق این تفاوت میان بچه ها هستم هر کدام منحصر به فرد خدا حفظشان کند
    من هم خیلی توی بچه هام دنبال تفاوت  می گردم! و  چقدر شعری که نستعلیق نوشتی زیبا بود.
  • مریم مسیحا
  • چه زیبا ...منم عاشق زیبایی تفاوتهام ...  بزرگی خدا رو نشون میده ... سالگرد عهد و پیمانتون فرخنده باد .. و چه خط زیبایی و چه متن فوق العاده ایی...امیدوارم همیشه در کنار هم سلامت و لبریز از عشق باشید و بالندگی فرزندانتون رو ببینید . انشالله
  • مامان برسام
  • خوب و راحت مینویسی مامانیخدا بچه های نازتو واست حفظ کنه عشقتون به بلندی صد شب یلــــــــــــــــــــــــــــــــــــدا :×
    پاسخ:
    ممنونم
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی