آوای فاخته

روزی ظهور میکنی و می رسد بهار

آوای فاخته

روزی ظهور میکنی و می رسد بهار

آوای فاخته

دلم میخواهد هفت شهر عشق عطار را بگردم و
به گفته مولانا: آنچه یافت می نشود، آنم آرزوست
و اینجا را نقش میزنم برای فرزندانم
محمد حسین ۸۷/۱/۱۸
نورا ۹۱/۴/۱۴
علی ۹۵/۶/۲۹

بایگانی
آخرین مطالب

غبار

يكشنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۲، ۰۹:۳۲ ق.ظ

دستمالی برداشته ام و گوشه گوشه خانه را غبار روبی میکنم

و من دراین گوشه تنها، منتظر یک مهمانم

مهمانم دوست دوران کودکی ام است و چند روزی را نزدیک دلم خواهد بود

خدایا مرا ببخش که از رگ گردن به من نزدیک تری و این دل پر از غبار فراموشی است

پ.ن اول: دلخوشم از امروز و خوش بینم به فردا..کاش کشورم دوباره پر از امید شود...کاش دربندهای بی گناه آزاد شوند...کاش ترک وطن کرده ها به وطنشان برگردند...و کاش دیگر هیچ ایرانی بهانه ای برای ترک وطن نداشته باشد کاش همه با هم با هر مذهب و اعتقاد و سلیقه ای که داریم فرقی نمیکند همه با هم ایران را بسازیم

پ.ن دوم: هفته آینده نیمه شعبان است و همه جا چراغان..ما هم خانه کوچکمان را چراغان کرده ایم دوستانی که با من آشنا هستند و میتوانند بیایند در پیغامی خصوصی خبر دهند تا رسما دعوتشان کنم..هر پیشنهادی برای برگزاری یک مولودی خلاقانه و شاد را از جانب دوستان به شدت پذیرا هستم.

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۲/۰۳/۲۶
  • ۳۴۰ نمایش

حکایت زندگی

نظرات (۸)

خوش به سعادتت فروغ جان انشاالله مراسمت به خوبی برگزار بشه التماس دعا
خودم که اینجام ولی دلم رو میفرستم پیشت توی این ایام خوب یاد هم باشیم ... بچه ها رو از قول من ببوس
عید مبارک باشه و مولودی مقبول. اگه اصفهان بودم میومدم حتما من عاشق مولودیم!
  • مامان آزاده
  • فروشگاه مجازی لباس کودک از صفر تا 13 سال ارسال رایگان به تمام نقاط کشور با پست پیشتاز
    چه کار خوب و موثری برای دید بچه ها یاد گرفتیم بانو و و و
  • ع ل و ی و ا ن
  • دیروزتون مبارک.مولودی هم قبول باشه یه کاری کردم کارستون!خودم تنهایی!بدون هیچ حمایتی از مامانم!!!!!!بالاخره لواشک آلبالو درست کردم جاتون خالی!
    پاسخ:
    باریکلاااااااااااااااا
    سلام بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس    توندت مدارک
    رمزیادم رفته .
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی