آوای فاخته

روزی ظهور میکنی و می رسد بهار

آوای فاخته

روزی ظهور میکنی و می رسد بهار

آوای فاخته

دلم میخواهد هفت شهر عشق عطار را بگردم و
به گفته مولانا: آنچه یافت می نشود، آنم آرزوست
و اینجا را نقش میزنم برای فرزندانم
محمد حسین ۸۷/۱/۱۸
نورا ۹۱/۴/۱۴
علی ۹۵/۶/۲۹

بایگانی
آخرین مطالب

ادْخُلُوهَا بِسَلاَمٍ آمِنِینَ

سه شنبه, ۶ اسفند ۱۳۹۲، ۰۴:۴۱ ب.ظ

یک جاهایی هست که وقتی به آن وارد میشوی، قدم به قدم که میروی پر از انرژی مثبت میشوی

پر از نور و لبخند

اصلا انگار برای آمدنت جشنی گرفته اند

و من حرم شما را دوست دارم

گهگاهی فکر میکنم که چه میشود اگر روزی حرم امنتان فقط و فقط میزبان من باشد و بس

می آیم و در تمام صحن هایتان با دست باز میدوم و با سر انگشتانم تمام دیوارها را لمس میکنم و  تمام خطها و نقش و نگارها را نوازش میکنم

ابتدای تمام رواقها می ایستم و از عمق جانم اذن ورود می خواهم و بعد هم کنار ضریحتان می نشینم و تا صبح با خدا حرف میزنم

اما نه...حرم شما با زائرانش خوب است و  دلهای مشتاقشان،

دلهایی که میتوانند عالمی را زیر و زبر کنند...

اصلا بیشتر این انرژی مثبت و این حس پروانگی به برکت همین دلهایی ست که به دلهای شما پیوند خورده است

و من هم اینجا یک زائرم...زائری که آرزو میکند که کاش  ششم اسفندی از راه برسد و او همان روز را مهمان حرم تان باشد

خدا را چه دیدی...

شاید آن روز، دوباره  متولد شوم....

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۲/۱۲/۰۶
  • ۳۹۰ نمایش

حرف دل

نظرات (۹)

الللهم صلى على على ابن موسى ارضا المرتضى ، الصدیق الشهید وااااااااى ، دلم بدجورى روانه شده ، دیوانه شده ، دیوانه حرم امام رضا با هییییییییچ نقطه اى تو دنیا قابل مقایسه نیست وقتى اون جایى انگار تو امن ترین جاى دنیایى انگار از در و دیوار برکت و نعمت میریزه و فقط باید جمع کنى انگار نمیشه دست خالى برى بیرون یعنى نمیذارن تولدت مبارک دوست خوبم
  • مامان صالح
  • سلام تولدتون مبارک . الهی به زودی مهمان حضرت علی ابن موسی الرضا بشین و دلتون آروم آروم بشه
  • الیــــــــــما
  • مشتی!!!یعنی تولدت مشهد بودی مهندس؟هم روزت هم تولدت هم زایر آقا بودنت الهی نوش جونت باشه بانووووووووووووووو
    پاسخ:
    نه مهندس مشهد نبودم...اما دلم میخواست که باشم
  • مامان کیارش
  • این پستت اشکمو درآورد کاشکی بتونم عید برم اونجا که یه دل سیر گریه کنم
    تولدت مبارک عزیزم ایشالا همنشین مولای مهربان باشی در بهشت.
    سلام ان شاءالله به زودی قسمت همه آرزومندان شود
    راستی تولدتون هم مبارک
  • مامان کیارش
  • پس این کامنت من کو؟
  • مامان آریا
  • سلام خانوم زیارتتون قبول خوشا به سعادتتون
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی