آوای فاخته

روزی ظهور میکنی و می رسد بهار

آوای فاخته

روزی ظهور میکنی و می رسد بهار

آوای فاخته

دلم میخواهد هفت شهر عشق عطار را بگردم و
به گفته مولانا: آنچه یافت می نشود، آنم آرزوست
و اینجا را نقش میزنم برای فرزندانم
محمد حسین ۸۷/۱/۱۸
نورا ۹۱/۴/۱۴
علی ۹۵/۶/۲۹

بایگانی
آخرین مطالب

الگو

دوشنبه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۳، ۰۶:۴۶ ب.ظ

محمد حسین دو جنبه دارد

یک جنبه بزرگانه و یک جنبه کودکانه

وقتیهایی که با محمدحسین حرف میزنم 

وقتیکه کارمان به بحث و استدلال میرسد

حس میکنم فروغ شماره دو روبروی من نشسته است و یا گاهی حس میکنم که با  ورژن شماره دو پدرش در حال گفتگو هستم

 تک تک کلماتش...منطق استدلالهایش و حتی حرکات چهره اش گواه این شباهت هاست و این قسمت ،مربوط به جنبه بزرگانه است

اما این پسر شش ساله مان یک جنبه کودکانه زیر شش سال هم دارد که با ورود خواهرش پر رنگ تر شده

و حالا این شازده ما، درجنبه کودکانه اش الگوی تمام قد دخترمان شده است

در حرف زدن...

لهجه حرف زدن...

مدل غذا خوردن...

بازی کردن...

خندیدن گریه کردن...

.

.

.

اصلا نفس کشیدن

 .....

فکر این جایش را نمی کردیم

 

والعاقبه للمتقین

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۳/۰۳/۱۲
  • ۴۵۸ نمایش

مادرانه

محمدحسین

نورا

نظرات (۱۰)

ماشاالله خیلی پخته به نظر میاد محمد حسین جان. خیلی پخته تر از پسر بچه های هفت ساله...
پاسخ:
به نظر شاید بیاد اما ....
واى خدا چه عکس خوبى ، ببین من خیلى دلم براى این دختر نازت میره ، ماشالله لا حول و لا قوة الا بالله چه خوبه رابطه ى بچه ها با هم آدم هى میخواد یهو چشاشو باز کنه چهار پنج تا دور و برش باشن بعد فقط نگاشون کنه
پاسخ:
چهار پنج تااااااااااامن که از خدا خواستم همین دوتا رو صالح و سالم داشته باشم و خدا بده به کساییکه آرزومند داشتنش هستند
محمدحسین جان بیسته! عکس برای من باز نمیشه!!!
  • مامان صالح
  • خدا حفظ کنه این خواهر و برادر گل رو
    آخی چه راحت براخودشون لم دادن!!
    سلامچه قشنگ!
    سلام خدا هر دوشونو برات حفظ کنه. بانو جان این عکسایی که کنار وبلاگ می ذاری از خودت و بچه ها، اگه اشکالی نداره بفرست ما هم توی مادربانو استفاده کنیم. ما برای مطالب، به عکس احتیاج داریم و به شدت دنبال عکس های ایرانی هستیم که زیاد هم نیستن. حتی اگه تونستی برای ما هم اختصاصا با بچه ها و خودت عکس بگیر. لطف بزرگی می کنی. فقط کیفیتشون خوب باشه. ممنون
  • الیــــــــــما
  • هوم م م م عکس های دو تایی و خیلی دوست دارم حس خواهر و برادری و داد می زنند
  • الیــــــــــما
  • هوم م م م عکس های دو تایی و خیلی دوست دارم حس خواهر و برادری و داد می زنند
    وایی عزیزم چقذر جفتشونا دوست دارم
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی