آوای فاخته

روزی ظهور میکنی و می رسد بهار

آوای فاخته

روزی ظهور میکنی و می رسد بهار

آوای فاخته

دلم میخواهد هفت شهر عشق عطار را بگردم و
به گفته مولانا: آنچه یافت می نشود، آنم آرزوست
و اینجا را نقش میزنم برای فرزندانم
محمد حسین ۸۷/۱/۱۸
نورا ۹۱/۴/۱۴
علی ۹۵/۶/۲۹

بایگانی
آخرین مطالب

چالش

يكشنبه, ۱۸ خرداد ۱۳۹۳، ۰۹:۳۲ ق.ظ

من و تو با هم  قرار گذاشتیم

و من این قرار را شبها یواشکی در گوشت زمزمه میکردم...

قرار گذاشتیم که با شروع ماه شعبان، شیر خوردن هایت را فراموش کنی

و ما تحقیق کردیم و فکر کردیم و تصمیم گرفتیم

در کنار راهکارهای روحی و معنوی، راهکار عملی هم لازم بود

ونتیجه راهکار عملی ما این شد که کام تو را تلخ کردیم...همین

و تو هم خیلی زود پذیرفتی...پذیرفتی و در خود فرو رفتی و ناگهان تب کردی

و به قول پدرت غصه دار شدی و  تب کردی

هر چه که بود گذشت اما مهم این بود که تو در مقابل اولین چالش بزرگ زندگی ات کم نیاوردی

نورا جانم این روزها که اندکی از من دل کنده ای، حس میکنم که به خدا نزدیکتر شده ای...

باور کن...اذان را که میشنوی خیلی خودجوش سجاده ات را پهن میکنی و به سجده میروی و با خدا حرف میزنی...

حس میکنم که از دست ما و راهکارهایمان به خدا پناه میبری

نورا نازنینم گاهی مسیر بزرگ شدن و قد کشیدن، تلخی های خودش را دارد تلخ میشوی اما مستقل می شوی و دنیای بزرگتری را تجربه میکنی

آری تو بزرگ میشوی و دنیای تو هم بزرگتر...

پ.ن اول: کاش میشد در تمامی احوال و با تمامی آدمها رو راست بود حتی با یک کودک دو ساله...

تنها و تنها برای خودم: انسانم آرزوست

پ.ن دوم: دلم میخواهد به خانه اولم در وردپرس برگردم سرویسی که بالاترین امکانات را در وبلاگ نویسی داراست این سرویس های داخلی خیلی مشکل دارند کاش مسئولان مربوطه کمی این سرویها را ارتقا میدادند و بعد به سراغ  فیلتر کردن سرویهای خارجی میرفتند

پ.ن سوم:ممتاز را گرفتم هم در کتابت و هم در نستعلیق...حالا دلم شکسته میخواهد

پ.ن چهارم : اینجا را رصد کنید

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۳/۰۳/۱۸
  • ۵۸۶ نمایش

مادرانه

نورا

نظرات (۸)

  • مامان صالح
  • سلام عیدتون مبارک .خسته نباشی مادر مهربون .چقدر قشنگ با نورا حرف زدی .راستی مبارکتون باشه پیشرفتون توی خوشنویسی
    پاسخ:
    ممنون مامان گل
    چقدر عکسش قشنگه خدا حفظش کنه
    پاسخ:
    خدا نگهدار تمامی بچه ها....آمین
    عیدتان مبارک مادر خانوم جان.
  • ساز زندگی من
  • موفق باشی عزیزم.نورا هم یک قدم برا بزرگ شدن برداشته.نگران نباش.مبارک باشه مدرکت.منم عاشق شکسته های اسرافیل شیرچی ام
    پاسخ:
    معرکه اس الهام....معرکه
    سلاماینها رو که خوندم گریم گرفت منم این روزها رو در پیش دارم خدا کنه پسر منم  قبول کنه و اذیت نشه.دختر گلت مثل خودم تیر ماهی هست
    پاسخ:
    انشالا پس تیری ها کلا ماه و گل و بلبلن
    سلام خیلی زیبا توصیف کردید، ان شاءالله به سلامتی این مرحله مهمی در زندگی مادر و فرزند است
    پاسخ:
    بعععله
    راستی تبریک بابت موفقیت تان در خوشنویسی
    پاسخ:
    ممنونم دوستم
  • مامان محمدین
  • سلام سلام مباااااااارکه
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی