آوای فاخته

روزی ظهور میکنی و می رسد بهار

آوای فاخته

روزی ظهور میکنی و می رسد بهار

آوای فاخته

دلم میخواهد هفت شهر عشق عطار را بگردم و
به گفته مولانا: آنچه یافت می نشود، آنم آرزوست
و اینجا را نقش میزنم برای فرزندانم
محمد حسین ۸۷/۱/۱۸
نورا ۹۱/۴/۱۴
علی ۹۵/۶/۲۹

بایگانی
آخرین مطالب

رزق معنوی

دوشنبه, ۲۸ فروردين ۱۳۹۶، ۱۰:۰۹ ق.ظ

منبرها، کلاسها و جلسات زیادی را تجربه کرده ام.

یکی از آن جلساتی که حالم را روبراه میکرد، جلسات حاج آقا دولابی بود.

در طول هفته، در اقصا نقاط شهر منبر میرفت.

 و من دلم میخواست بخاطر این حال خوب تمام جلساتش را شرکت کنم.

ازین سر شهر بروم آن سرشهر.

قاطی تمام ترافیکها و بدو بدو کردن ها، رسیدن به آن جلسات یک روضه دلگشایی بود برای خودش.

و حالا این یکشنبه های دل خنک کن، که قرین با ماه رجب و فرودین ماه شده است.

همین یک کوچه بالاتر از خودمان.

یکشنبه ها شب که میشود، شام اهل خانه را که دادیم، ساعت هشت، دست نورا را می گیرم و میرویم کلاس نهج البلاغه آقای مهندس... .

اینکه از کلمه به کلمه یک منبر حظ کامل ببری و توضیح یک آیه تو را به عرش برساند و غرق در کلام معصوم شوی بی هیچ حرف اضافه و قیاس مع الفارق، یک رزق معنوی کامل است.

حیف که در اسنای کار همراهت زنگ میخورد و احضار میشوی که علی جان، شما را میخواهد شتاب کن.


  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • ۹۶/۰۱/۲۸
  • ۵۹۶ نمایش

علی

نورا

نظرات (۴)

خوش به حالت آیدین جون ... من تازگیا یه ذره دور شدم از رزق های معنوی ... باید یه ذره حواسم رو جمع کنم ...
به به
خدارا شکر :)
چه خوبه که هنوز به این خوبی می نویسید با رشد فضای مجازی در موبایلها وبلاگ نویسی کمرنگ شده ولی به نظر من نوشتن در وبلاگ چیز دیگه ای هست منم امسال تصمیم گرفتم مرتب تر بنویسم نمیدونم چقدر بتونم عملیش کنم
احسنت آیدین جان واقعا همسر و کودکانت باید به تو ببالن.
منم ی مدتی حس نیاز دارم بهش .یه جایی روحت اروم بشه از تعصب و استرس خبری نباشه .در یزد در حوزه دانشگاهی کلاسی عالی برگزار می شد بخصوص کلاس استاد آبایی که خدا بهترین ها رو نصیبش کنه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی