آوای فاخته

روزی ظهور میکنی و می رسد بهار

آوای فاخته

روزی ظهور میکنی و می رسد بهار

آوای فاخته

دلم میخواهد هفت شهر عشق عطار را بگردم و
به گفته مولانا: آنچه یافت می نشود، آنم آرزوست
و اینجا را نقش میزنم برای فرزندانم
محمد حسین ۸۷/۱/۱۸
نورا ۹۱/۴/۱۴
علی ۹۵/۶/۲۹

بایگانی
آخرین مطالب

هدیه تولد

شنبه, ۱۰ اسفند ۱۳۹۸، ۱۱:۲۶ ق.ظ

سلام!

چند روز پیش ششم اسفند بود.

تولدم.

اما دلم گرفته بود.

ما روزهای خوبی را در این سال، خصوصا ماههای اخیر از سر نگذراندیم.

روی زیبای دنیا را ندیدیم و دل بستیم به آمدن بهار، که کرونا آمد و  امروز، بیشتر از جسممان، روح و روانمان را نشانه گرفته است.

صلاه ظهر بود که سجاده را گشودم و بعد از نماز رفتم سراغ صحیفه محبوبم.

ششم اسفند بود وتولدم

و انگار منتظر  نگاه امامم بودم که دیدم نوبت دعای امروزم، دعای مکارم الاخلاق است.

آبی بود بر آتش درونم.

روحم به پرواز درآمد.

فرا از هر عقیده و فکری، دعای مکارم الاخلاق امام سجاد را تورق کنید.

بهترین هدیه تولدم را از امام سجاد گرفتم.

نوشتم که بماند به یادگار.

ششم اسفند ۹۸

شروع ۳۹ سالگی

«الْحَمْدُ لله عَلَى کُلِّ نِعْمَةٍ وَ أَسْأَلُ اللهَ مِنْ کُلِّ خَیْرٍ وَ أَعُوذُ باللهِ مِنْ کُلِّ شَرٍّ وَ أَسْتَغْفِرُ اللهَ مِنْ کُلِّ ذَنْبٍ»

این دعا از امام علی، دعای هر لحظه من است و هدیه من باشد به شما، برای هر لحظه تان.

 

  • موافقین ۲ مخالفین ۰
  • ۹۸/۱۲/۱۰
  • ۲۶۲ نمایش

نظرات (۲)

تولدت مبارک عزیزم...

خیلی از لحظه های من هم مدیون دعای مکارم اخلاق هست...

به به که می نویسی!

پاسخ:
ممنون عزیزم
تو هم بنویس

تولدت مبارک باشه خانمی

تولد چیز عجیبیه هم خوشحالی هم ناراحت

متاسفانه نخوندم هنوز صحیفه رو ولی یکماهی هست شروع کردم کتابهای مفید خوندن...الان دارم درخت هستی از ابن عربی رو کج دار و مریز می خونم 

این روزها هم میگذره عزیزم .توکل بر خدا

پاسخ:
ممنون عزیزم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی