آوای فاخته

روزی ظهور میکنی و می رسد بهار

آوای فاخته

روزی ظهور میکنی و می رسد بهار

آوای فاخته

دلم میخواهد هفت شهر عشق عطار را بگردم و
به گفته مولانا: آنچه یافت می نشود، آنم آرزوست
و اینجا را نقش میزنم برای فرزندانم
محمد حسین ۸۷/۱/۱۸
نورا ۹۱/۴/۱۴
علی ۹۵/۶/۲۹

بایگانی
آخرین مطالب

تولد

شنبه, ۶ اسفند ۱۳۹۰، ۰۴:۱۶ ق.ظ

انگار همین دیروز بود که اندر احوالات سی سالگی در همین وبلاگ قلم زدم

گذشت...یک سال گذشت و من چند سالی را اگه خدا بخواهد در سی سالگی قدم خواهم زد

اما از تو چه پنهان تولد امسالم رنگ دیگری به خود گرفته است اصلا این پست را برای تو مینویسم

برای تو که این روزها قلبمان یکی شده و با هم نفس میکشیم

برای تو که اگر خدا بخواهد می آیی

می آیی و من به شوق دیدن روی ماهت زمین را سجده خواهم کرد

می آیی و نوری دوباره به زندگی مان می پاشی که شاید دلتنگی هامان کمی کمتر شود

می آیی و امتحانهای من بیشتر میشود و مواد امتحانی این آزمایشها هم پر بار تر

 إِنَّمَآ أَمْوَالُکُمْ وَأَوْلاَدُکُمْ فِتْنَةٌ وَاللَّهُ عِندَهُ أَجْرٌ عَظِیمٌ

می آیی نورا جان

می آیی و با اولین گریه ات، عمیق ترین لبخند را به قلب من مینشانی

گفته اند که تیر ماه سال آینده چشمم را نورانی میکنم

تاریخی که داده اند مصادف میشود با تاریخ تولد حضرت...نیمه شعبان

نورا جان من برای نیمه شعبان سال آینده منتظرتر از منتظرم

ششم اسفندماه نود

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۰/۱۲/۰۶
  • ۳۴۴ نمایش

مادرانه

نورا

نظرات (۹)

مبارکهههههههههههههههه
مبارک باشه خانوم خدا هر چهار تایی تون رو به هم ببخشه
تولدتون مبارک باشه خانم, به سلامتی  ایشالله دختردارمیشید, اسم زیبایی انتخاب کردید , دختریه رنگ وبوی خاص به زندگی میده, مواظب خودتون باشیدحسابی
salam golam mobarak bashe.khili khoshhal shodam.
  • مامان شهاب
  • سلام به نام مامان محمدحسین شما رو لینک رو کردم
  • مامان شهاب
  • سلام خیلی زیبا بود
    اسم زیباییه . مبارک باشه . دختر داشتن واقعا شیرینه
    سلامخیلی خیلی خیلی خوشحال شدم و تبریک می گم و قول می دم یک جای خوب خصوصی براش دعا کنم!ما که نچشیدیم ولی می گن دختر داشتن برا مامانها خیلی شیرینه...خدا بهت ببخشه و انشالله سالم و صالحه باشه.به دعای شما محتاجم ها....زیاد.یاعلی.ع.
    پاسخ:
    سلام هدی جان من انقدر پسرم رو دوست دارم و ازش راضی ام که احساس میکنم برام بهترینه و خیلی پسر و دختریش مهم نیست سالم و صالح بودنشه که ارزش داره که ازین لخاظ لطف خدا شامل حال شما شده
    یعنی دوباره داری مادر میشی؟وایییییییییییییییییییییی فک کنم خیلی حس خوبی داری نه؟من عاشق دوران بارداریم باهمه سختیاش برام شیرینه خانمها تو دوران بارداری یه تقدس خاصی دارن.فک میکنم پاک ترین موجودات روی زمین هستن...
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی