آوای فاخته

روزی ظهور میکنی و می رسد بهار

آوای فاخته

روزی ظهور میکنی و می رسد بهار

آوای فاخته

دلم میخواهد هفت شهر عشق عطار را بگردم و
به گفته مولانا: آنچه یافت می نشود، آنم آرزوست
و اینجا را نقش میزنم برای فرزندانم
محمد حسین ۸۷/۱/۱۸
نورا ۹۱/۴/۱۴
علی ۹۵/۶/۲۹

بایگانی
آخرین مطالب

بهشت من

شنبه, ۶ خرداد ۱۳۹۱، ۱۱:۰۷ ق.ظ

این روزها گرم است ..یعنی من خیلی گرمم است

گاهی به بهشت فکر میکنم

به نهر آبی که کنارش نشسته ام

به سایه درختانی که پر از انگور یاقوتی است و با لذت، دانه دانه شان میکنم

به لباس حریر آبی رنگی که برتن کرده ام که با آن نه سردم میشود و نه گرمم میشوم

به نسیم بهشتی که میوزد

به جام بلورینی که از جنس نقره است و شرابی که سرمستم میکند و هوشیارتر

به عزیزترین عزیزانم که همیشه در کنارم هستند و دیگر هیچ وقت از من دور نمیشوند

دیگر هیچ وقت مریض نمیشوند و اصلا همیشه هستند تا ابد

و به ذهنی که دیگر پر از دغدغه نیست

و به لبانی که همیشه پر از لبخند است و خواهد بود

چقدر رویایی...

بهشت است دیگر

 

پ.ن اول: این روزها گرما و اضطراب وجودم را گرفته است کمی برایم دعا کنید

پ.ن دومم: میگویند دراین بهشت نهری است که از شیر سفیدتر و از عسل شیرین تراست کاش روزی برسد که به چشمانم ببینم که جرعه ای از آن را می نوشم

پ.ن سوم : بشنوید

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۱/۰۳/۰۶
  • ۳۱۸ نمایش

حرف دل

حکایت زندگی

نظرات (۹)

سلامبهشت که قابل شما رو نداره مادر ، جدی می گم ها....ولی نگرانتون شدم....انشالله خیره و این روزها به سلامتی و صحت می گذرند.برای من خیلی دعا کن که سخت محتاجم.یاعلی.ع.
سلام. چقدر خوبه که میتونید تصور کنید بهشت رو شراب ناب بهشتی گوارایتان
  • محبوبه مامان پرهام
  • چه توصیف قشنگی عزیزم اگه شما نری بهشت پس کی می خواد بره ؟مواظب خودت باش
  • مامان شهاب
  • سلام آیدین عزیز تازگی ها چیزی ننوشتی ؟
  • یاس حسینیه
  • امیدوارم آنقدر خدا بتو بدهد که بهت جزئی از آن باشد...
  • مامان شهاب
  • آپم آیدین خانم
    سلام فروغ جان . خوبی عزیزم ؟؟ نمی دونم جواب پست قبلم رو خوندی یا نه ولی برات نوشتم که بیمارستان خانواده واسه من خوب بود هم ماماهاش خوب بودن هم رسیدگیش بد نبود بهرحال چون ازم خواسته بودی بهت بگم واست نوشتم ...
    کجایی؟ خوبی؟
  • زیتون (روان شناسی ازدواج)
  • سلام میدونی باید چطوری چیزی رایادگرفت میدونی بازشناسی کارآمدترین روش یادگیری است میدونی روش جزوه نویسی چون متحرک نیست قرون وسطائی است ؟ یادگیری اولا باید متحرک باشد تا یادگرفته بشه کارتی متحرک است خلاصه نگاری مثل ناجابجای نیروانتظامی جمهوری اسلامی ایران سبب یادگیری است تکراربافواصل معین موثراست نه فله ای پشت سرهم ودقیقه نود وشب امتحانی ...میدونی برای یادگیری زبان خارجی اول باید زبان مادری راروی کارت نوشت انگلیسی یا ...را پشت کارت و ابتدا زبان مادری رانگاه کرد اگرواکنشش رابلدنبودیم چند ثانیه فکرکنیم بعد اگریادمان نیامد پشت کارت رانگاه کنیم
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی