آوای فاخته

روزی ظهور میکنی و می رسد بهار

آوای فاخته

روزی ظهور میکنی و می رسد بهار

آوای فاخته

دلم میخواهد هفت شهر عشق عطار را بگردم و
به گفته مولانا: آنچه یافت می نشود، آنم آرزوست
و اینجا را نقش میزنم برای فرزندانم
محمد حسین ۸۷/۱/۱۸
نورا ۹۱/۴/۱۴
علی ۹۵/۶/۲۹

بایگانی
آخرین مطالب

کودکی

پنجشنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۱، ۱۲:۲۳ ب.ظ

وقتیکه بچه بودم یادمه که دلم میخواست زودتر بزرگ بشم و ببینم دنیا چه شکلی میشه اما الان حسرت روزهای پاک کودکی رو دارم که دیگه هیچ وقت بر نمیگرده روزهایی که بی خیال بودیم و شاد... .

چند روز پیش  وقتی محمد حسین رو صبح از خواب بیدار کردم کلی ناراحت شد و گفت داشتم خواب تولد میدیدم و تا اومدم شمع رو فوت کنم بیدارم کردی منم بهش قول دادم که بعد از افطار براش کیک تولد درست کنم

عصر که شد منو برد تو آشپزخونه تا کیک بپزیم بعدش هم گفت کیک که بدون ژله نمیشه...منم یه ژله با طعم بهار نارنج  و تکه های هلو براش درست کردم

بعد از افطار هم کیک روآورد گذاشت رو میز و برای خودش شمع و صندلی و دوربین عکاسی هم آورد و گفت امروز تولدمه

اومدم بهش بگم حسین جان اون یه خواب بود و تولد تو هم گذشته اما دیدم پسرم شاد تر ازین حرفهاست انقدر میخندید و خوشحال بود که منو برد به دوران کودکی خودم...دورانی که فکر میکنم هر کدوم از ما اگه بچه دار بشیم دوباره برامون بر میگرده و میتونیم دوباره تجربه اش کنیم

وقتی شادی اش رو دیدم احساس کردم خدا داره به ما اجازه این رو میده که شادی های کودکانه رو از نو داشته باشیم اینه که ما هم کلی باهاش همراهی کردیم و فیلم گرفتیم و فشفشه روشن کردیم و ... خندیدم.

بعدش هم یه سنگ شیشه ای آورد و به ما گفت این سنگ چون توی نور برق میزنه سنگ آرزوهاست که آرزوهای شما رو بر آورده میکنه که یک دفعه باباش گفت من آرزو دارم اسباب بازیهای حسین بره تو اتاقش و حسین هم در عرض سه سوت آرزوی باباش رو برآورده کرد و خونه رو مثل دسته گل کرد  ... .

حرف زدن محمد حسین هم جالب شده...یک مقدار لهجه اصفهانی پیدا کرده یعنی این لهجه بیشتر تو کلمات خاص دیده میشه و یک سری اصطلاحات خاص ...بعضی وقتها هم بعضی کلمات رو  خیلی بد ادا میکنه و فکر میکنه مثلا داره اصفهانی حرف میزنه وقتی هم که بهش میگم درست این کلمه رو ادا کن میگه مامان جان، من و بابام اصفهانی هستیم ما باید اینجوری حرف بزنیم تعجب

اینو میگن الگو پذیری از پدر...روز به روز هم بیشتر داره  از پدرش الگو میگیره و بهش وابسته تر میشه...

از اینکه انقدر رابطه اش با پدرش خوبه و اون رو الگوی خودش قرار میده خدا رو هزار مرتبه شکر میکنم ...اما ازون جایی که هیچ مامان و بابایی بی نقص نیستن باید خیلی مراقب الگو بودن خودشون باشن از جمله همسر من چشمک

از وقتی نورا به دنیا اومده ما خیلی کمتر برای محمد حیسن وقت گذاشتیم کتاب خوندن، کاردستی، حرف زدن ها و شوخی های دوتایی...همه و همه کم رنگ تر شدن

توی ماه رمضان هم چون باباش روزه بود به خاطر گرمای هوا نمی تونست ببرتش پارک... .

اما پسرمون همه اینها رو میبینه و چیزی نمیگه...

مثل همیشه بهش میگم بهت افتخار میکنم حسین جان مثل اسمت بی نظیری... .

  

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۱/۰۵/۲۶
  • ۳۸۹ نمایش

مادرانه

محمدحسین

نورا

نظرات (۶)

اونقدر غرق نوشته ات بودم که وقتی تموم شد یه دفعه جا خوردم حس خیلییییییی زیبایی رو تجربه کردی و ممنوووووووووون که با ما این حس رو شریک شدی
عزیزم میخواستم بگم قالب وبلاگت خیلی سنگینه و خیلی دیربازمیشه .نمیدونم برای من اینجوریه یابرای بقیه هم هست .باید چندباررفرش کنم تاکامل باز بشه .
چه زیبا توصیف کرده بودیمن رفته بودم تو عمق نوشته ات که یه هو تموم شدبیشتر بنویس عزیزممحمد حسین عزیز که ماشالله برا خودش مرد به تمام معنا شدهماشالله به هردوشونخدا حفظشون کنه
  • موفقیت در کمین شماست
  • امروز گامی برای موفقیت برداشته اید؟مجموعه ی آموزشی سریع خوانی همراه با نرم افزار ارائه شده توسط استاد بزرگ کتاب خوانی جهانمجموعه ی 7 راز بزرگ انگیزهمجموعه ی آموزشی استفاده از قدرت حافظهمجموعه ی آموزشی استفاده بهینه از شرایط بد و بدشانسی هامجموعه ی آموزشی تفکر تحول برانگیزمجموعه ی آموزشی تمرکز جادوییمجموعه ی آموزشی راه های اجرایی کسب ثروتمجموعه ی آموزشی مثبت اندیشی و اعتماد به نفسمجموعه ی آموزشی پیروزی در تعاملات روزانهبسته ی آموزشی نکات طلایی برای موفقیت دانشجویانبسته ی آموزشی نکات طلایی در صحبت کردن با کودکانزود دیر می شود633927772
  • مامان محمدین
  • ببوسشون. دلم برای نوشته هات برای خودت برای همه چی تنگ شده بود.
    من یادمه برای این مطلبت نظر نوشتم ولی نییییییییست ای جونم به این دوتا جوجه نانازیت
    پاسخ:
    آره واقعا جوجه هستن
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی