آوای فاخته

روزی ظهور میکنی و می رسد بهار

آوای فاخته

روزی ظهور میکنی و می رسد بهار

آوای فاخته

دلم میخواهد هفت شهر عشق عطار را بگردم و
به گفته مولانا: آنچه یافت می نشود، آنم آرزوست
و اینجا را نقش میزنم برای فرزندانم
محمد حسین ۸۷/۱/۱۸
نورا ۹۱/۴/۱۴
علی ۹۵/۶/۲۹

بایگانی
آخرین مطالب

پسر من

سه شنبه, ۱۱ مهر ۱۳۹۱، ۰۲:۰۵ ب.ظ

محمد حسین  هم رفت به مهد کودک

هر روز صبح پر از انرژی بیدار میشه و تا خانم خانی  میاد پله ها رو دوتا یکی طی میکنه و میره سوار پرایدش میشه

روز اول که از مهد بر گشته بود بهش گفتم خانم خانی خوب رانندگی میکرد؟

گفت بله مامان از شما خیلی بهترتعجب مواظب چاله چوله ها هستش میگفت به خانم خانی گفتم که شهرداری پول میگیره اما این چاله ها رو صاف نمیکنه نیشخند

وقتی نورا رو باردار بودم از همون اول میگفت پسره و اسمش هم امیر علی...

تو مهد ازش پرسیدن چندتا خواهر برادر داری؟گفته یه خواهر دارم اما یه امیر علی هم داریم که تو راهه کلا سه تا هستیمتعجب

بهش میگم لیوانت کو؟ میگه رو میز کارم (مهد) جا گذاشتم..میگم چی؟ میگه میز کارم دیگه من هر روز میرم سر کار مگه نمی دونی؟؟

تلفن رو برداشته میگه مهندس گیربکس خراب شده قطعه نداریم جرثقیل بفرستم؟خنده

اعداد رو تا ده هم به فارسی و هم انگلیسی بلد شده که بنویسه و بخونه...حروف را هم تا حدودی

سوره های قرآن رو هم به صورت کاربردی بلده

وقتی مریض میشه برای خودش حمد شفا میخونه،زیادی که شیطنت میکنه سوره قل اعوذ رو میخونه، وقتی عجول میشه والعصر میخونه و برای انجام کارهای سخت نصر رو می خونه...سوره کوثر رو هم به اسم سوره حضرت زهرا میشناسه

نماز رو با پدرش میخونه وپدرش هم بهش قول داده که اگه نماز رو کامل یاد بگیره یه جایزه خیلی خوب داره

برای مهد عکس پرسونلی میخواستن که خودم ازش انداختم و ادیتش کردم اینم شد نتیجه کار:

 

پ.ن: برای کند کردن روند پوسیدگی دندانهای بچه ها خوبه که هر 6 ماه یکبار فلورایدتراپی بشن...برای حسین تا حدی جواب داده

پ.ن: برنامه گل آموز هر روز ساعت دو ونیم از شبکه آموزش برنامه خوبیهلبخند

 

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۱/۰۷/۱۱
  • ۳۰۳ نمایش

مادرانه

محمدحسین

نظرات (۸)

اینو که گفتی گفته 3 تان یاد یک از دوستام افتادم! میگفتم خواهرم اینقدر بچه دوست داشته روز اول مدرسه رفته گفته مامانم بارداره بعد از چند ماه هم گفته زایمان کرده!!!!! حالا بچه هه کجا بوده الله و اعلم
دوست دارم..........بروز کن منتظرم
سلامماشالا به این پسر پر کار! آموزش کاربردی سوره ها , خیلی جالب بود.فلورایدتراپی رو ما هم انجام دادیم راضی بودیم شکر خدا
  • مامان شهاب
  • ای جاااااااااااااااااااانم
  • مینو مینایی
  • سوره های کاربردی واسم خیلی جالب بود توی چه کلاسهایی با این سبک آموزش قرآن کار می کنن؟کمی بیشتر توضیح بدی ممنون می شم
    پاسخ:
    نمیدونم عزیزم من خودم باهاش این جوری کار کردم کلاسی نبوده...
    سلام افتخار سر زدن به من رو هم میدین؟ راستی وب جالبی داری.......
    عالیه! منظورم عکس محمدحسینه...
  • مامان محمدین
  • قربونش بشم با این حرف زدنش. عاشقتم عاشقتم به خدا.
    پاسخ:
    منم عاشق اون پسراتم که عکسشون رو نمیزاری
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی