آوای فاخته

روزی ظهور میکنی و می رسد بهار

آوای فاخته

روزی ظهور میکنی و می رسد بهار

آوای فاخته

دلم میخواهد هفت شهر عشق عطار را بگردم و
به گفته مولانا: آنچه یافت می نشود، آنم آرزوست
و اینجا را نقش میزنم برای فرزندانم
محمد حسین ۸۷/۱/۱۸
نورا ۹۱/۴/۱۴
علی ۹۵/۶/۲۹

بایگانی
آخرین مطالب

آزمایش

چهارشنبه, ۳ آبان ۱۳۹۱، ۰۹:۲۲ ق.ظ

پسر نازنینم این روزها در معرض یک آزمایش تازه قرار گرفته ای

میدانم که چقدر نورا را دوست داری

میدانم بعد از مهد که به خانه میرسی...ظهرها، به عشق نوراست که پله ها را دو تا یکی طی میکنی و بعد از شستن دستهایت نورا را غرق بوسه میکنی

اصلن همین بوسه ها بود که کار دستمان داد و نورا هم سرما خورد و هنوز هم این سرما خوردگی ادامه دارد

اما من این دوست داشتنت را ستایش میکنم حتی وقتی که میخوابی و نورا را روی دلت سوار میکنی با اینکه دلم هری  میریزد و سخت مراقبتان هستم اما کیف میکنم  وقتیکه میبینم نورا هم با این حرکاتت می خندد و لبخند میزند

اما این قصه دیگری است آبله مرغان گرفته ای و باید از خواهرت پرهیز کنی

دکترت گفت باید حسین را به خانه دیگری ببرید تا  نورا مبتلا نشود چیزی نگفتی اما از مطب که بیرون آمدیم بغض گلویت را گرفته بود

پسرم تو که هیچ شبی را بدون من و پدرت صبح نمیکنی ...من تو را کجا ببرم؟

هر دو تان را به خدا سپرده ایم مریضی که شاخ و دم ندارد می آید و میرود

حسین جان، قصه آن خواهر و برادری را که عاشقانه همدیگر را دوست داشتند و وفایشان عالمی را تکان داده را بارها برایت گفته ام

حسینم از خدا میخوام که حسین وار، خواهرت را دوست داشته باشی

پ.ن: این هم فیلم حسین و نورا وقتیکه از راه دور خواهرش رو می بوسه

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۱/۰۸/۰۳
  • ۲۹۴ نمایش

مادرانه

محمدحسین

نورا

نظرات (۹)

خدا پسر و دخترت رو حفظ کنه. حسین هم زودی بر می گرده پیش خواهرش از نشاسته برای شستن بدن حسین غافل نشید تاثیر زیادی داره.
پاسخ:
ممنون...وبلاگتون؟
سلام عزیزم ,عیدتون مبارک باشه. طفلی آبله مرغون دوره بدی داره, ایشالله که به اون وبقیه شما سخت نگذره, نگران نباش پارسال همین موقع خاله من هم پسر8سالش آبله گرفت وبعدازاون خواهر 7ماهش(دورازجون نوراجون) گرفت و خداروشکرسبک بودو علایمش درحد چندتادونه بودو یه ذره بیحالی. ایشالله که همیشه درپناه حق وزیرسایه پدرومادرخوب وسلامت باشن.
پاسخ:
ممنون از راهنمایی ات...کلی بهم روحیه دادی آخه خیلی نگران نورا هستم
سلام فروغ جان فیلم رو بدون صدا دیدم و لذت بردمو میبرک خونه تا محمد ابراهیم هم ببینه. این هم میگذره و خاطره قشنگش براتون میمونه
  • فروغ(ردپاهایم)
  • سلام دوست هم نامحال محمدحسین بهتر شد؟نورا کوچولو خوبه؟
    پاسخ:
    سلام فروغ جان...هممون خوبیم شکر
    نازی ... این دو خواهر و برادر چقدر دوست داشتی اند... خدا حفظشون کنه براتون.ان شاءالله باقی الصالحاتتون باشند... . . . چی شد حسین رو به جای دیگه ای بردید؟
    پاسخ:
    ممنون عزیزم...نه نبردیم پیش خودمون موند
    خدا ایشالا هردوشون رو برات حفظ کنه فروغ جان.فکر کنم حسین دقیقا" حرفها و قربون صدقه های خودت رو تکرار میکرد نه؟
    پاسخ:
    آره فاطمه
  • زیتون (تغذیه اعصاب)
  • عیدبهانه است برای لبخندلبخندهایمان مبارک --------------------------تقویت کننده های اعصاب درگفتارهای معصومین :مویزروغن زیتون بابو پیاز ==========داروهای اعصاب قاتل قلب اند
    پاسخ:
    ممنون
    سلام فروغ جان فیلم رو دیدیم. محمد حسین خیلی قشنگ با نورا جون حرف میزنه. آخرش هم میگه دیگه بسه خدا هر دو گل رو در پناه خودش حفظ کنه
    بغضم گرفت.........
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی