آوای فاخته

روزی ظهور میکنی و می رسد بهار

آوای فاخته

روزی ظهور میکنی و می رسد بهار

آوای فاخته

دلم میخواهد هفت شهر عشق عطار را بگردم و
به گفته مولانا: آنچه یافت می نشود، آنم آرزوست
و اینجا را نقش میزنم برای فرزندانم
محمد حسین ۸۷/۱/۱۸
نورا ۹۱/۴/۱۴
علی ۹۵/۶/۲۹

بایگانی
آخرین مطالب

عکس

چهارشنبه, ۲۰ دی ۱۳۹۱، ۱۰:۴۶ ق.ظ

وقتی مادر همسرم دانه دانه میبافد

وقتی دخترم میپوشد و برایمان ناز میکند

منم و یک دنیا شادی

آرزو دارم که غذایت تا ابد حلال و پاکیزه باشد، نور وجودم

 لبو خوردنتان هم عالمی دارد

 دستهای پدرت تکیه گاه لحظه لخظه های زندگیت باد عزیز دلم

 خدایا شکرت، ریحانهایم هم جوانه زدند

 

پ.ن: نویسنده این وبلاگ یکی از بهترین دوستان دنیای مجازی منه

که نوشته هایش را باید طلا گرفت

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۱/۱۰/۲۰
  • ۴۶۹ نمایش

محمدحسین

نورا

نظرات (۶)

  • منصوره مامان نورا
  • چه لباس نازی . دست مادربزرگ درد نکنه . شادیهات همیشه مستدام باشه دوست من .
    وای چه ناز شده با اون لباس بافتنی که مادرهمسرتون زحمتشو کشیده هوس یه دختر کردم چه لب قرمزی شدن این دوتا
  • زهرا(مامان سبا)
  • وای خدا که چقرد اون عکس اولی خوردنیه...خدا گل هاتون را حفظ کنه ایشالا...
    ای جان عکس اول دخترتون چقددددددددر قشنگه، قلمتون زیباس، شاد باشید همیشه
  • فروغ(ردپاهایم)
  • سلام هم نامکم مینویسی خوبی؟
    عزیزم چقدر نازن این دوتا گل خوشگلت خدا حفظشون کنه بیمعرفتیه من رو به بزرگی خودت ببخش
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی