آوای فاخته

روزی ظهور میکنی و می رسد بهار

آوای فاخته

روزی ظهور میکنی و می رسد بهار

آوای فاخته

دلم میخواهد هفت شهر عشق عطار را بگردم و
به گفته مولانا: آنچه یافت می نشود، آنم آرزوست
و اینجا را نقش میزنم برای فرزندانم
محمد حسین ۸۷/۱/۱۸
نورا ۹۱/۴/۱۴
علی ۹۵/۶/۲۹

بایگانی
آخرین مطالب

بهار

جمعه, ۹ فروردين ۱۳۹۲، ۰۷:۴۸ ب.ظ

بهار امسال هم رسید

شکوفه ها همه جا را گلباران کرده اند

اصلا عطر همین شب بوی سفید رنگم که شبها نفسم را تازه میکند برای بهار کافیست

اما من بهاری نیستم این روزها...

چند روز بعد از تولدم بود که مادر بزرگم راهی آی سی یو شد

وبلاگ من روز نوشت زندگی ام نیست که وقایع زندگی شخصی ام را در آن ثبت کنم

اما نمیتوانم از مادربزرگم برای حسین و نورا ننویسم

مادربزرگ عزیزم که بیشتر از یک ماه است که میهمان تخت آی سی یو است و ذره ذره وجود نازنینش در حال آب شدن

مادربزرگی که در تمام سالهای کودکی ام و در تمام مدتی که مادرم شاغل بود بار نگهداری مرا به دوش کشید و حالا...

چه می توانم بکنم به جز دعا

بیست و هشت اسفند ماه دندانهای دخترم جوانه زدند و نزدیک به یک ماه است که به کمک در و دیوار و مبل و میز می ایستد

می ایستد و به جای من از ته دل لبخند میزند

بهاری پر از خیر و برکت داشته باشد

 

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۲/۰۱/۰۹
  • ۲۶۹ نمایش

حکایت زندگی

نظرات (۴)

وجود بزرگترها نعمت خیلی باارزشیه خیلیییییییییی با هیچ چیز هم قابل مقایسه نیس اللهم اشفع کل مریض
  • الهام(مامان هلسا)
  • سلام عزیزمسال نو شما مبارکخیلی از خواندنش ناراحت شدمایشالله که مامان بزرگتون زوده زود خوب بشه و خانواده ای شاد بشنخدا حفظشون کنه
    سلام فروغ جونم. الهی مادربزرگت به سلامتی از بیمارستان مرخص بشه. نعمتند برای کوچیکترها و سرشار از برکت! منم یه مادربزرگ تو این شهر دارم با اینکه خمیده راه میره و گوشهاش نمیشنوه ولی همیشه سفارش میکنه دردت گرفت بگو بیام همراهت بیمارستان نورا جون تو این عکس چقدر قشنگ میخنده آدم دوست داره با خندش ادامه بده از ته دل قهقهه بزنه
  • من و تنها و خدا باهم
  • سلام بهارتون مبارک مادربزرگتان سلامت و ربط است بین مادربزرگتان و جوانه زدن دندانهای دخترت چگونه میگذر روزگاری که باید بگذرد یا زهرا
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی