آوای فاخته

روزی ظهور میکنی و می رسد بهار

آوای فاخته

روزی ظهور میکنی و می رسد بهار

آوای فاخته

دلم میخواهد هفت شهر عشق عطار را بگردم و
به گفته مولانا: آنچه یافت می نشود، آنم آرزوست
و اینجا را نقش میزنم برای فرزندانم
محمد حسین ۸۷/۱/۱۸
نورا ۹۱/۴/۱۴
علی ۹۵/۶/۲۹

بایگانی
آخرین مطالب

دهم فرودین

شنبه, ۱۰ فروردين ۱۳۹۲، ۰۸:۱۱ ب.ظ

دهم فرودین هیچ وقت دیگه از ذهنم بیرون نمیره

چون که روز پرکشیدن تو  و غربت بیشتر منه

وقتی خبر بهم رسید تو تنهایی خودم به گریه نشستم

حسین اومده بغلم میکنه و میگه:

مامان فروغ انقدر گریه نکن

ما هم یه روزی فوت میکنیم

اونوقته که میریم پیش مامان منیر ..پیش حضرت علی پیش حضرت زهرا...پاشو براش نماز بخونیم...گریه نداره که

سال به سال که میگذره بیشتر دارم غربت این دنیا رو حس میکنم

و ما فردا در بهشت زهرا تن نازنینت رو به دست خاک می سپریم...

آرزو دارم که بهشتی شوی

آرزو دارم که امشب میهمان حضرت زهرا باشی

آرزو دارم...

اشک امانم نمیدهد

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۲/۰۱/۱۰
  • ۳۳۹ نمایش

حکایت زندگی

نظرات (۷)

سنگین است غم کسی که برای خیلی عادت هایمان الگو و برای بسیاری از رفتارهایمان سر مشق بوده است کم شدنشان آدم را کم می کند و سوگوار آنچه از دست رفته است دردانه حقیقت می گویند اندکی دیرتر ما هم می رویم و باز در کنار مهربانیشان تکیه می دهیم روحشان شاد صبرتان زیاد
  • وحیده مامان پارسا
  • از صمیم قلب بهت تسلیت میگم....چقدر این روزها به مرگ فکر میکنم...به از دست دادن عزیزان...زندگی چقدر تلخ میشود این روزها...
    واقعا تسلیت میگم............
  • مامان محمدین
  • عزیز دلم تسلیت میگم. متاسفانه نتم درست و درمون نبوده. یه مدت زیادی هم قطع بوده. متاسفم که دیر تسلیت گفتم. امیدوارم با بانوی آب و آئینه محشور بشن. آمین.
    عزیز دلم تسلیت می گم خدا رحمتشون کنه خیلی متاثر شدم
    سلام عزیزم امیدوارم هر روتون پر از شادی باشه من یه دخمل کوچولو دارم به اسم باران مظفری که تو جشنواره عکس آتلیه سها شرکت کرده و خیلی دلش میخواد اول بشه ممنون میشم اگه به وبلاگمون بیایی و به لینک مستقیم آتلیه بروید و امتیاز 5 رو بهش بدید خیلی وقتتون رو نمیگیره  با تشکر ادرس جشنواره اسامی به ترتیب حروف الفبا میباشد http://soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=6
    خدا بیامرزتشون... و ان شاءالله خدا پسر گلتو برات نگه داره، همینجور مهربون و عاقل
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی