آوای فاخته

روزی ظهور میکنی و می رسد بهار

آوای فاخته

روزی ظهور میکنی و می رسد بهار

آوای فاخته

دلم میخواهد هفت شهر عشق عطار را بگردم و
به گفته مولانا: آنچه یافت می نشود، آنم آرزوست
و اینجا را نقش میزنم برای فرزندانم
محمد حسین ۸۷/۱/۱۸
نورا ۹۱/۴/۱۴
علی ۹۵/۶/۲۹

بایگانی
آخرین مطالب

مرد کوچک

دوشنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۷:۰۹ ب.ظ

مدتیه که حس میکنم یک مرد کوچک تو خونمون دارم

و محمد حسین این روزها مرد کوچک خونه ماست

چند وقت پیش با هم سوار آزانس شدیم که وسط راه فهمیدم پول به قدر کافی بر نداشتم تا حالت من رو دید کیف پولش رو از توی جیبش در آورد و بهم اطمینان داد که به قدر کافی پول همراهمون هست

یا کافیه تو ساعاتی که پدرش خونه نیست و لازمه که نصاب یا تعمیرکار ( از بداقبالی ما توی همون ساعات) بیاد  مثل یه مرد میره در رو باز میکنه و دست میده و کلی باایشون راجع به کارشون بحث میکنه و راهنمایی های لازم رو دریافت میکنه

یا خیلی وقتها میاد پیشم و میگه مامان فروغ شما هر کاری داری به خودم بگو ...برات ظرف و لباس بشورم؟...منم کلی هیجان زده میشم و لبخند میزنم

اما بعد از کمک رسانی به من، من میمونم و کارهای دوبرابر شده..و این مهم نیست مهم اینه که مرد کوچک من دنیای بی نظیر خودش رو داره

این ها رو نگفتم که مثلا بگم همچین پسری دارم من...نه

هر مامانی انقدر شگفتیهای بی نظیری توی روابطش با کودک اش داره که بیان شدنی نیست و باید فقط ازش آموخت و لذت برد

این رو نوشتم به خاطر اینه که میبینم که به تازگی در اقوام و همسایه ها و آشنایان و ...عده ای هستند که وقتی میرن سونو و متوجه میشن پسر دارشدن تا یه مدتی از فرط غصه میرن تو لاک خودشون و بالاخره سعی میکنن با این موضوع یه جوری کنار بیان و عده ای هم هستن که قبل از بارداری هر اقدامی انجام میدن تا دختر دار بشن...

و نتیجه:

خیلی هامون شک داریم که خدا قراره اون چیزی رو بما بده که به صلاح ماست

خیلی هامون برای شاد بودن و لذت بردن از زندگی بهانه جویی میکنیم و لحظه لحظه هامون رو ندانسته داریم از دست میدیم

بچه ها امانت های الهی هستند که خداوند اونها رو تو آغوش ما قرار داده..پسر بودن یا دختر بودنش مهم نیست مهم اینه که امانت دار خوبی باشیم و اونها رو بی توقع بزرگ کنیم

پ.ن:

گندم تازه دخترم سبزه نازه دخترم

گندم تازه پسرم سبزه نازه پسرم

سبزه بهاره دخترم همتا نداره دخترم

 سبزه بهاره پسرم همتا نداره پسرم

مثل بهاره سبزه صد تا بهار می ارزه

مثل بهاره سبزه صد تا بهار می ارزه

از آلبوم "سبزه ریزه میزه" با صدای حمید جبلی که فوق العادس

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۲/۰۲/۳۰
  • ۳۹۸ نمایش

مادرانه

محمدحسین

نظرات (۵)

  • ما(من و گاهی بابا)
  • داغشو نبینی
    همیشه گفتم فقط دعا کنیم فرزند صالح نصیبمون بشه دختر یا پسر فرقی نداره امیرعلی به قیمت له شدن انگشتش اشغالهارو از دهن زهرا میکشه بیرون
    پاسخ:
    چرا واقعا؟؟حسین هم برای سلامت بودن نورا خیلی تلاش میکنه
    سایه ات بر سر مرد کوچکت مستدام ... التماس دعا
    پاسخ:
    محتاجیم به دعا
    چقدر خوب، ... چقدر شیرین...راستشو بخوای، من دوست داشتم دختر داشته باشم، هنوزم دوست دارم. شاید به خاطر اینه که خیلی با دنیای قشنگ پسرها آشنا نیستم. همیشه سعی می کردم به خودم بگم دختر و پسر فرقی نداره، مهم سلامتیشونه. خدا خیر و صلاح ما رو بهتر می دونه و اونه که تصمیم می گیره که دختر داشته باشیم یا پسر. اما ته دلم واسه دختر قیلی ویلی می رفت. اما وقتی می یام اینجا و خاطرات قشنگتو از پسر گلت می خونم، دلم گرم می شه... می بینم که پسرها هم شیرینی های خاص خودشونو دارن که می تونن زندگی رو کللللللللی زیبا کنن...ازت متشکرم
    پاسخ:
    چقدر خوب
    وای آیدین جون حرف دل منو زدی. ما هم تو فامیلمون از این افراد کم نداریم. حتی کسایی که نسبت به آدم احساس ترحم می کنند برای دختر نداشتن. گاهی حیا می کنم برای جواب دادن به اونها. نمی خوام بگم پسر داشتن بهتر از دختر داشتنه (که اگه اینو بگم منم دارم مثل اونا می شم). واقعا گاهی که فکر می کنم می بینم آخه ناشکری تا چه حد می تونه پیش بره. خدا چقدر صبوره که قهرش نمی آد. پ.ن: رابطه بین مادر و پسر خیلی زیباست. خیلی زیباست. وصف نشدنیه.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی