آوای فاخته

روزی ظهور میکنی و می رسد بهار

آوای فاخته

روزی ظهور میکنی و می رسد بهار

آوای فاخته

دلم میخواهد هفت شهر عشق عطار را بگردم و
به گفته مولانا: آنچه یافت می نشود، آنم آرزوست
و اینجا را نقش میزنم برای فرزندانم
محمد حسین ۸۷/۱/۱۸
نورا ۹۱/۴/۱۴
علی ۹۵/۶/۲۹

بایگانی
آخرین مطالب

گروه خون

يكشنبه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۲، ۱۲:۳۳ ب.ظ

وقتیکه محمد حسین به دنیا اومد وقتیکه پرونده پزشکی اش رو از بیمارستان تحویل گرفتیم وقتیکه دیدم گروه خونی اش A+ هست کلی ذوق زده شدم چونکه مثل خودم شد...

قبلا هم جایی خونده بودم که گروه خونی فرزند به هر والدی که شبیه باشه خصوصیاتش هم به همون والد نزدیک تره...

خلاصه منم برای پدرش کلی سخنرانی کردم و ازین مسئله آگاهش کردم...

نمیدونم تلقین بوده و یا دخالت ژن اما هر چی که بوده محمد حسین به شدت شبیه منه...

افکارش.. اداهاش.. رفتارش.. منشش..

چهره اش هم اون اوایل بی شباهت به پدرش نبوده اما الان به گفته شاهدان عینی، عین مامانشهمژه

گذشت تا روزی که نورا به دنیا اومد

وقتی از بیمارستان مرخص شد پدرش گفت گروه خونی نورا چی شد؟(معلوم شد که دل پری داشته ازین بابت)

ما هم هرچی جستجو کردیم  گروه خونی نورا رو پیدا نکردیم

تو این یازده ماهگی که گذشته هر چه که میگذره نورا داره بیشتر به پدرش شبیه میشه

هم صورت و هم سیرت

افکارش.. اداهاش.. رفتارش.. منشش..چشمک

یک ماه پیش نورا آزمایش خون داشت، از دکترش خواستم که گروه خونی اش رو هم مشخص کنه

جواب آزمایش مثل روز روشن بود

O...درست مثل پدرش

پ.ن:

این روزها نزدیکان، دوستان و عزیزانی دارم که عده ای با بیماری و عده ای هم با گرفتاریهای مالی روزگار را به سختی طی میکنند که اگر بخواهم شرح حال بنویسم اینجا هم مثل دلم پر از غصه خواهد شد...خدایا دستهایم برای گره گشایی ناتوانند آنها را به دستهای توانا و گره گشای تو می سپارم

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۲/۰۳/۱۲
  • ۳۵۶ نمایش

مادرانه

محمدحسین

نورا

نظرات (۸)

سلام فروغ عزیزم دلم براتون تنگ شده بود. بحث گروه خونی جالب بود. ماشالله هر دو تا گلت خوب هستن. نورای گلمون رو ببوس خدایا با مهربونی بینهایتت به داد بیمارا و نیازمندا و دلشکسته ها برس
پاسخ:
منم دلم برات خیلی تنگ شده شما هم نورا رو ببوس
سلام علیکم بر بانوی این خانه و مامان نازنینم نورا جون بله دیگه همین است یه پیشنهاد: سومی نوبت شما می شه .دو به یک به نفع شما بعد هم سوت پایان بازییه سوال:‌ اگر گروه خونی پدر و مادری یکی باشد تکلیف افکار.. ادا.. رفتار.. منش بچه چه حکمی دارد در واقع؟؟؟ممنون می شم راهنمایی بفرمایید با خیلی تشکر - مامان امیر فندق
پاسخ:
سوت ما زده شده وحالا نوبت شماست احتمالا  افکار.. ادا.. رفتار.. منش اون بچه عالی میشه چون همه در تفاهم کامل به سر میبرن
آمین آمین آمین برای دعاهایت
پاسخ:
آمین
ماشالله نورا بزگ شده. خدا حفظش کنه.
چه جالب هرکدوم به یکی از شما رفتن :) ... ببوسیدشون :*
چه نکته جالبی... نمی دونستم. حالا می فهمم چرا ارمیا کوچکترین شباهتی به من ندارد
ریحانه خیلی به من شبیهه و من چقدر لذت می برم از این که دخترم به خودم رفته. ضمن این که لینک وبلاگ ریحانه رو ندیدم توی لینک هاتون :))
پاسخ:
من خیلی خیلی وبلاگ ریحانه رو دوست دارم و اون وقتها که گوگل ریدر زنده بود صد بار اومدم لینکش کنم اما قبول نمیکرد لینکش رو …اینه که وبلاگ خود شما رو لینک کردم و همیشه از وبلاگ شما میرم و وبلاگ ریحانه رو میخونم پسرم هم عاشق خنده های دخترتونه
دقیقا مثل ما .... امیرعلی گروه خونی O مثل من و زهرا A + مثل باباش
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی