آوای فاخته

روزی ظهور میکنی و می رسد بهار

آوای فاخته

روزی ظهور میکنی و می رسد بهار

آوای فاخته

دلم میخواهد هفت شهر عشق عطار را بگردم و
به گفته مولانا: آنچه یافت می نشود، آنم آرزوست
و اینجا را نقش میزنم برای فرزندانم
محمد حسین ۸۷/۱/۱۸
نورا ۹۱/۴/۱۴
علی ۹۵/۶/۲۹

بایگانی
آخرین مطالب

تاتا

دوشنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۲، ۰۱:۵۷ ب.ظ

نورای عزیزم این روزها لقب های زیادی به تو هدیه میدهند یکی میگوید کوهنورد و دیگری صخره نورد

عزیز دل مادر، ایراد این زمین دوار چیست که رهایش کرده ای و سراغ بالا بلندی ها میروی؟

کاش معنای کبودی های روی صورتت را که از زمین خوردن هایت به یادگار گرفته ای را میفهمیدی، وقتیکه در آینه خودت را میبینی و برای خودت لبخند و کف میزنی

کاش کمی مثل برادرت بودی...آنقدر محتاط که غیر از خوراکی ها،هیچ چیز را به دهانش راه نمیداد، کافی بود یک بار از جایی پرت شود و یا از ناحیه ای آسیبی به بدنش برسد،تمام بود ،دیگر آن حادثه تکرار نمی شد..

گاهی فکر میکنم که معنای درد را اصلا درک میکنی؟

تنها کاری که من و پدرت میتوانیم بکنیم آنست که بعد از هر زمین خوردنت به آغوشت بکشیم و اشکهایت را دانه دانه پاک کنیم

طنازی میگفت با طناب پای نورا را به پایه میز وصل کنید شاید که این این هیجانهایش کمی فروکش کند..!چشم دلم روشن

از تمام اینها که بگدریم چند روزی است که انگار با زمین آشتی کرده ای و به قول خودت تاتا میکنی

من و حسین و پدرت،سه ضلع یک مثلث بزرگ میشویم و تو هم بین ما تاتا میکنی

و هر ضلعی را که به سلامت و با موفقیت طی میکنی، پر از شور و لبخند میشوی

بی آنکه پایت بلرزد و بی آنکه زمین بخوری

نورای من ، من هم پر از شور میشوم و در آغوشت میکشم و از ته دلم آرزو میکنم که:

در مسیر خوب بودنت، قوی و استوار باشی بی آنکه پای دلت بلرزد و بی آنکه زمین بخوری

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۲/۰۵/۱۴
  • ۳۹۱ نمایش

حکایت زندگی

مادرانه

نورا

نظرات (۸)

  • مامان محمدین
  • میشه این کفشاش رو نگه داری یادگاری بدی من قاب کنم بزنم به دیوار خونمون؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    پاسخ:
    چرا نمیشه...یادم بیار
    چقدر دلم یه بچۀ محتاط و آروم می خواد! ولی خوب هر گلی یه بویی داره... اینم شیرینی خودشو داره ان شاءالله همیشه شاد باشه و به خاطر موفقیت هاش غرق شادی و خوشحالی بشه
    پاسخ:
    ممنون
  • مامان کیارش
  • عزیز دلم خدا حفظش کنه بچه ها جلوی چشممون بزرگ میشن و ما متوجه نمی شیم
  • فروغ(ردپاهایم)
  • ای جان این پاهای صورتی کوچولو رو ببینتاتا کردنش مبارک
    وای که خوردنیه با این کفشاش .
    دیر اومدم ولی اومدم سایه روشنم هم پکیده و نمیدونم چرا ! مبارک باشه تاتا کردن نورا جان و بزرگ شدن حسین جان. حسین واقعا مردیه برا خودش. از اون با معرفتاش میشه !
    پاسخ:
    انشالا
  • وحیده مامان پارسا
  • وای باورم نمیشه کسی به فکرش هم بگذره پای بچه رو به میز ببنده....این ها تجربه بزرگ شدن نگران نباش.ولی خودمونیم دختر جسوریه
    پاسخ:
    زیادی جسوره
    اوخی گوگولییییییییییییییییییییی
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی