آوای فاخته

روزی ظهور میکنی و می رسد بهار

آوای فاخته

روزی ظهور میکنی و می رسد بهار

آوای فاخته

دلم میخواهد هفت شهر عشق عطار را بگردم و
به گفته مولانا: آنچه یافت می نشود، آنم آرزوست
و اینجا را نقش میزنم برای فرزندانم
محمد حسین ۸۷/۱/۱۸
نورا ۹۱/۴/۱۴
علی ۹۵/۶/۲۹

بایگانی
آخرین مطالب

بزرگ شدن

چهارشنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۲، ۱۰:۲۲ ق.ظ

چند وقت پیش رفتیم برات کفش خریدیم یه کفش کالج سیاه رنگ جیر...به انتخاب خودت

وقتی رسیدیم خونه وقتی ته کفشت رو نگاه کردم ،وقتی شماره سی و یک رو ته کفشت دیدم چشمام برق زدند

تا قبل ازین شماره کفشت زیاد  مهم نبود یعنی هیچ وقت تو ذهنم نمی موند اما ایندفعه یه حس دیگه ای داشتم مثل پیدا کردن یه دوست دهه پنجاهی تو وبلاگ ها(هرچند که منی که اسفند پنجاه و نه هستم نمیدونم که دهه شصت محسوب میشم یا پنجاه)

بگذریم...پسرم تو، وارد همون دهه ای از شماره کفش شدی که منم هستم،هشت شماره دیگه که طی کنی به پای من میرسی اما برای رسیدن به پای پدرت باید دوازده شماره جهش کنی...و من حالا واقعا حس میکنم که داری بزرگ میشی

و این بزرگ شدن فقط توی پاهات نیست، توی افکارت هم هست

داری بزرگ میشی چون :

زمانهاییکه پدرت دیر به خونه میاد، و من حسابی کلافه و خسته ام، کافیه که بخوام لب به شکایت باز کنم خیلی نرم و آروم میای کنارم و میگی مامان، بابا هم خسته شده و کلی توی راه بوده بزار خستگی اش در بره...

یا وقت هایی که پدرت رو با بازیگوشی هات عصبانی میکنی در مقابل کوچکترین عکس العملی، خیلی موجه کلی دلیل و مدرک میاری که حق با شما بوده

یا وقتهاییکه گریه خواهرت رو به هر دلیلی در میاری و من رو مجبور میکنی که گاهی مچ دستت رو فشار بدم، سکوت میکنی و چیزی نمیگی اما بعدش میای و بهم میگی که مچ دستهای من مثل ساقه گل ظریفه، لطفا دیگه فشارش نده

یا لطیفه هایی که به تازگی از خودت میسازی و با بیانشون دیگران رو شاد میکنی

یا  مربی کلاستون که  همیشه با لبخند بهت نگاه میکنه و میگه پسرتون خوش اخلاق ترین و خنده رو ترین شاگرد منه

و من پشت تمام این استدلالها و قضاوتها، فقط و فقط بزرگ شدنت رو حس میکنم

کاش از بزرگ شدنت لحظه ای غفلت نکنم

 

نظرات (۹)

سلام فروغ جان چه مادرانه های زیبایی توی این دو تا مطلب آخر نوشتی. لذت بردم. خدا هر دوشون رو در پناه خودش و زیر سایه پدر و مادر حفظ کنه
پاسخ:
ممنون زهرا جون
  • رادمهر و مامان
  • انشالله هیچ مامانی از لحظه های بزرگ شدن بچه هاش غفلت نکنه
    پاسخ:
    آمین
    امیدوارم بزرگ تر بشه و لایق بزرگی هم باشه.
    پاسخ:
    انشالا
    سلامهمیشه گفتم که لذت پسر داشتن در بزرگ شدنشه!!نوش جانتالهی که به سلامتی و خیر بزرگ تر بشه و نور چشمت باشهبه همراه نوراجان البتهتا چند وقت دیگه کفشش از مال شما هم بزرگتر میشه مادر
    پاسخ:
    واقعا که همینه که گفتی...تو بزرگ شدن و مرد شدنشون
  • مامان صالح
  • سلام فروغ جان خوبی ؟بچه ها خوبن الحمدلله ؟دیدم خبری ازتون نیست .دلتنگ شدم . چند روز پیش توی فارس نیوز دیدیم میگه وبلاگتونو معرفی کنید . من هم کردم .امروز خبرشو گذاشته .اگه خواستید ببینید قسمت پربازدیدترین خبر مجازی مراجعه کنید و ببینید.نظر هم بگذارین
    پاسخ:
    دیدم عزیزم ممنون...موفق باشی
    سلام فروغ جان. گفتی دلت عکس میخواد. یه عکس از بچه ها گذاشتم
    پاسخ:
    مرررررررسی
    لذت ببر از این همه زیبایی گوارای وجود کاش بیشتر هواسمان به بزرگ شدنشان باشد
    پاسخ:
    کاش...
    آخه چرامچ دسته بچه روفشارمیدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ها؟؟؟؟؟؟؟خب یکم تحمل کن بچس دیگه
    من همیشه زمانی رو تو ذهنم تصور می کنم که قدش از من بلندتر بشه و من برای اینکه صورتش رو ببینم باید سرم رو بلند کنم...
    پاسخ:
    وای چی بشه اون روز...یعنی میشه مثل الان هم تمام صورتشون رو غرق بوسه کرد؟؟؟؟؟؟؟؟
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی