آوای فاخته

روزی ظهور میکنی و می رسد بهار

آوای فاخته

روزی ظهور میکنی و می رسد بهار

آوای فاخته

دلم میخواهد هفت شهر عشق عطار را بگردم و
به گفته مولانا: آنچه یافت می نشود، آنم آرزوست
و اینجا را نقش میزنم برای فرزندانم
محمد حسین ۸۷/۱/۱۸
نورا ۹۱/۴/۱۴
علی ۹۵/۶/۲۹

بایگانی
آخرین مطالب

جشن الفبا

شنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۲، ۰۹:۲۸ ق.ظ

 

 

مسابقه سیب خوری

مسابقه باد کردن بادکنک

بریدن کیک با معلم مهربان

پ.ن اول: محمدحسینم امید و آرزو دارم که روزی صدای قران خواندنت مایه آرامش قلبم شود...و با این امید سرخوشم

پ.ن دوم: ویندوزم را عوض کرده ام و تمام رمزها را از دست داده ام و منتظر رمزهای دوستانم هستم

 

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۲/۰۶/۰۲
  • ۵۷۰ نمایش

محمدحسین

نورا

نظرات (۸)

  • فروغ(ردپاهایم)
  • انشالا که به ارزوت برسی مامانشاون خانوم کوچولو رو ببین اون وسط عزیززززم
    پاسخ:
    ممنونم فروغ جون
    الهی این نوراست؟؟ عزیییییییییییییییییییییزم انشالله که به آرزوت برسی عزیزم
    پاسخ:
    بله نوراست
  • مامان کیارش
  • وای چقدر شیرینه که آدم بالا رفتن بچشو ببینه فروغ جان انشاله که همیشه موفقیتاشو جشن بگیری راستی این نورا چقدر بلا شده عزیز دلم
    پاسخ:
    واقعا بلایی شده...بلای آسمونی دلپذیر
    جشن های عکس
    پاسخ:
    خاله اش ...شما هستین>خاله نرگس؟
    آآآآآآآآآآآآآآخی چقدرکوچولوهات نااااازنعزیییزم نورا خیلی خوشگله خوش بحالت ک چنین بچهایی داری.مخصوصاپسره گلت وقتی ازالان ک بچس داره حافظ قران میشه حتمابزرگ ک شدعامل قران میشهب وبلاگه منم بیا
    این دخترک و پسرک و مامان باحوصله شون رو عاشقم...بهترین آرزوها برای خودت دوست جانم...
    نه عزیزم من رهگذر بودم ولی ترکیب «جشنهای عکس» برام جالب بود که نظر گذاشتم
    پاسخ:
    ممنون...چه رهگذر خوبی
  • ما( من و گاهی بابا )
  • کیف میکنم وقتی موسسه های مذهبی و خلاق رو میبینم....ممنون که ما رو در شادیتون سهیم کردین.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی