آوای فاخته

روزی ظهور میکنی و می رسد بهار

آوای فاخته

روزی ظهور میکنی و می رسد بهار

آوای فاخته

دلم میخواهد هفت شهر عشق عطار را بگردم و
به گفته مولانا: آنچه یافت می نشود، آنم آرزوست
و اینجا را نقش میزنم برای فرزندانم
محمد حسین ۸۷/۱/۱۸
نورا ۹۱/۴/۱۴
علی ۹۵/۶/۲۹

بایگانی
آخرین مطالب

پسرم

شنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۲، ۱۰:۲۷ ق.ظ

پدرت رفته ماموریت، و ما قراره که سه روز با هم تنها باشیم

از وقتی پدرت رفته تلفن رو گرفتی دستت و هی داری با افراد ناشناس قرار و مدار ماموریت میزاری، میگی منم می خوام برم ماموریت اما مثل همیشه پیش خودمی

شب که میرسه میری قفل خونه رو چک میکنی و بهم میگی از چیزی که نمیترسی و بعدش میری تو اتاقت و یکدفعه پشت عروسکت قایم میشی و با یه صدای کلفت می دوی طرفم و میگی غول اومده و بعدش هم میخندی

هنوز خیلی زوده ، خیلی زود که بخوام بهت تکیه کنم ...اونم تو خیلی از مواردی که حق مسلم هر مادریه که به پسرش تکیه کنه ، شاید خودت ندونی اما از لحاظ روحی خیلی جاها بهت تکیه میکنم و غرق آرامش میشم

چقدر خوبه که تو هستی حسین جان

پ.ن اول:یه خانومی یک بار بهم گفت خدا به کسانیکه که خیلی بیشتر دوستشون داره تو بارداری اول، دختر عطا میکنه و منم در جوابشون گفتم و خدا حتما این گروه از زنان رو از فاطمه زهرا(س) بیشتر دوست داره!!

پ.ن دوم: واقعا کی میگه که کسی که دختر نداره انگار که بچه نداره؟!! ما یه پسر داریم که اندازه یه دنیا بچه، زندگی مون رو قشنگ و رنگین کمانی کرده

پ.ن سوم: خدایا به داده و نداده ات شکر...چشم دلهامان را بیناتر کن

نظرات (۹)

خدا حفظش کنه. یادم باشه اگه پسردار شدم حتما مفصل باهات حرف بزنم. اینقدر از این روحیه حمایتگر پسرت خوشم میاد(ماشالا)  چه جوری یادش دادی ؟
پاسخ:
یادش ندادم من...کاملا فطریه فکر میکنم
و البته کی میشه حسین آقا
ما که با پسرمون عالمی داریم... دقیقا پسرا روحیه حمایتی و تکیه گاه بودن رو دارن و این برای مادر خیلی لذت بخشه...
سلام اکنون که وارد فصل سرما می شویم سعی کنیم شب ها خوراکی سرد واسترس دار مثل کله پاچه ، چلوماهی ، شیربا هندوانه ، شیربدون خرما ، شیرکنار برنج ، ماست با برنج ، ...نخوریم فرزندیکی ازاهالی محل که کمترازده سال دارد سکته کرده ونیمی ازبدنش فلج شده یکی ازدوستان شب شیربا هندوانه کنارهم خورده دچارخون لختگی وسکته شده روزانه 300نفردرایران دچار سکته مغزی میشه مراقب خوراکی خودباشیم وآنرا مدیریت کنیم
  • ما(من و گاهی بابا)
  • مطمئنا در آینده ای نه چندان دووور ، عروست کلی دعات میکنه که همچین پسری تربیت کردی ، داغشو نبینی
    سلام خدا حفظ کنه تکیه گاهتون رو . انشالا آقای پدر هم به سلامتی برگردن . دلم خیلی براتون تنگ شده بود . همش به یادتون بودم
    رابطه پسر و مادر خیلی قشنگه ...
    عزیزم اصلن فکرشم نمی‌کردم پسر به این کوچیکی گاهی بتونه تکیه‌گاه مادر بشه :)
    گاهی حس میکنم چقدر خوشبختم که مادر یک پسرم! و این منم! همانکه عاشق دختر بود!
    پاسخ:
    این شکل ها رو پسرم انتخاب کرده
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی