آوای فاخته

روزی ظهور میکنی و می رسد بهار

آوای فاخته

روزی ظهور میکنی و می رسد بهار

آوای فاخته

دلم میخواهد هفت شهر عشق عطار را بگردم و
به گفته مولانا: آنچه یافت می نشود، آنم آرزوست
و اینجا را نقش میزنم برای فرزندانم
محمد حسین ۸۷/۱/۱۸
نورا ۹۱/۴/۱۴
علی ۹۵/۶/۲۹

بایگانی
آخرین مطالب

دخترم

سه شنبه, ۱ بهمن ۱۳۹۲، ۰۵:۱۷ ق.ظ

کشوهای لباست رو میکشی بیرون و خودت به تنهایی سه تا شلوار رو روهم میپوشی با چند تا جوراب و بعدش میری سراغ یکی از کیف های من و لخ لخ میکشی روی زمین و میری به سمت در و پشت سر هم میگی ددر...

یه جعبه اسمارتیز گرفتی دستت که یک دفعه درش باز میشه و همشون میریزن رو زمین شیرجه میام به سمتت و شروع میکنم به جمع کردنشون که مبادا بخوری اما میبینم که تو مشتت چندتا اسمارتیز داری که میریزیشون تو ظرف و بعد هم میشینی روی زمین و بقیه اسمارتیز ها رو همراه با من جمع میکنی

شام که خوردیم میگم همه با هم سفره رو جمع میکنیم و همه ظرفها میره روی میز اپن و تو هم خوب نگاهمون میکنی ... و حالا پدرت برات آب انار گرفته و ریخته تو شیشه ات...از دستش میگیری و رو بالش میخوابی و تا آخرین قطره اش رو میخوری و بعد بلند میشی و شیشه خالی رو هل میدی روی میز اپن آشپزخونه

رفتیم مطب دندانپزشکی کودکان، دم در ایستادی و هر بچه ای که میاد تو رو بغل میکنی و از خوشحالی جیغ میکشی، بعضی بچه ها کلی ذوق میکنن و باهات همراهی می کنن و بعضی هاشون هم انگار که یه آدم فضایی دیده باشن از خودشون دورت میکنن

با کوچکترین آهنگ رنگی که تی وی پخش میکنه دستهات رو میبری هوا و می چرخونی و به قول خودت نانا میکنی بدون اینکه بدونی نانا کردن چه شکلیه

داداشت تمام مداد رنگی هاش رو پخش خونه کرده جامدادی اش رو میدم دستش و میگم جمعشون کن لطفا، نورا اینها رو می خوره...اما میبینم که جامدادی رو از دستش میگیری و خودت مشغول جمع کردنشون میشی...تا آخرین دونه

این جور وقت هاست که حس میکنم خدا بهمون یه دختر داده

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۲/۱۱/۰۱
  • ۲۹۶ نمایش

مادرانه

نورا

نظرات (۱۰)

منم دقیقا هر روز این کارها رو تو خونمون شاهدم...الان دقیقا با دوتا شلوار خوابیده....زندگی با این فسقلی ها عالیه !!! الحمدلله
آخی نازی خودش یاد گرفته لباس بپوشه؟خیلی ازین پیشرفتها به خاطر وجود برادرشه
  • مامان صالح
  • سلام ممنون از لطفتون .من هم دلتنگ شده بودم . چند روز بود با قطع اینترنت مواجه بودیم . برای همین نشده بود بهتون سر بزنم . خدا گلهاتونو براتون حفظ کنه .
  • ما ( من و گاهی بابا )
  • چه دختر نازی چه شلوااار خوشگلی
  • الیــــــــــما
  • الهی که سلامت باشه همیشه ی همیشه مامانی بخورش لطفا!
  • همسایه امام رضاع
  • سلام خدا حفظشون کنه... موفق باشی در ضمن بعضی مطالبت وخوندم زیبا می نویسی....
    ای جانم ...خدا حفظش کنه .
    الهــــــی عزیــــــــــزم... خدا حفظش کنه
    واااى عزیز دلم ، عاشق این کاراى دخترونه شونم ، من که تو عمرم یه سرى کارا رو نکردم ، سارا ذاتى بلده ، باز خدا رو شکر بلده چون به دردش میخوره
    ما که پسر نداریم. ولی عاشق این کارای دخترونه ی دخترمونیم.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی